2010. október 26., kedd

Takarítás

Szombaton, miután oda-vissza kialudtam magam, nekiálltam nagytakarítani. Már hetek óta erre készültem, de se időm, se energiám, se lelkierőm nem volt hozzá. Nagy ház, sok ablak, sok fiók ... :)

Előszedtem a kis gőzgépem, ami már a fugázásnál is bevált. Az ablakok és a fiókok is dicsérik immáron. :) Annyira jó, hogy semmilyen vegyszert nem kell használni! Egy vizes ronggyal letöröltem az ablakokról a kosz nagy részét. Majd jött a gőzölős cucc, amire egy rongyot kell tenni. Ezzel áttöröltem, majd lehúztam a vizet róla. Mivel tökéletes eredményre vágytam, ezért még száraz ronggyal áttöröltem és tatatataaaaa: az eredmény ragyogó ablak. :)

A konyhafiókokat mind kipakoltam és azokat is hasonló módszerrel patyolat tisztává varázsoltam. Kicsit racionalizáltam a fiókokat is, így most Krisz megint azt hiszi, hogy az ő memóriájával van gond, pedig ki is írtam neki, hogy a fiókok helyet cseréltek. :)

Este 9-re sikerült végeznem. Ekkor leültem és elkezdtem dolgozni. :) Egyszer csak véget ér ez a projekt ... bár egyre kevéssé hiszek benne.

1 megjegyzés:

  1. Még nem tudtam megírni a Nagy Élménybeszámolót, ;-) de én is imádom a kis "gőzöst". Most kétnaponta porszívózok és "gőzölök", ha összejön. Depis vagyok, ha nem jön össze :-DDD (na, jó ez csak vicc) Már gondolkodtam is, hogy kiteszek a kapura egy táblát, hogy "ne zavarj, takarítok!" :-) Nem mintha akárki jönne ide. :)

    Sajnos, itt az albiban a fugák elég régiek, azokon nem nagyon tudom tesztelni a gép erejét, de pl. az új lendületben sikálás alá fogtam az előszoba fugáját. Ezt ugyan már csak vegyszerrel lehet csinálni (jelenleg a Domestos tökéletesen bevált), mert évek alatt felgyűlt benne a kosz, de szinte fehér lett, még egy kis szakasz van holnapra. Viszont ezután elég lesz a gőztisztító is. :)
    Jani hülyének nézett, hogy nekiálltam, hogy max. két hónapért ekkora munkába fogok, de nekem akkor is minden nap ezt kell nézni, két hónapig. :) aztán meg a főbérlőnk szétveri a felújítás során... nem baj, most jobban néz ki, én meg jobban viselem (talán), hogy még itt kell lakni. :)

    VálaszTörlés