2010. október 23., szombat

Aludtam

Anyum látta, hogy nem vagyok már túl jó állapotban és meginvitálta hétvégére a gyerekeket. Így már tegnap este is ott aludtak.

Sőt, pénteken hozott nekem ebédet, amit leginkább csak akkor szokott, ha beteg vagyok. Tényleg szarul nézhettem ki, ha ennyire megsajnált. :)

Még dolgoznom kellett volna (sztem a hétvégém szabadideje is azzal megy majd el és a még a jövőhét egy része is erre a projektre ugrik rá), de hasznosabbnak láttam aludni. 7 előtt beestem az ágyba. Abban a pillanatban elaludtam. Az éjjel érkező SMS-re sem ébredtem fel (Kriszék felé most 27 fok van, erről írt), pedig a fejemnél volt a telefon. Legközelebb reggel 8-kor nyílt ki a szemem.

Így azért kicsit jobban érzem magam. :)

Lehet, hogy jó dolog dolgokat hallani, de azért én jobban szeretem a földi, kézzelfogható dolgokat. Én már csak ilyen földhözragadt vagyok. :)

5 megjegyzés:

  1. Ez kb. ugy muxik, mint 1 radioado: a "dolgok" ott vannak korulotted, a kerdes, ra vagy-e hangolodva, vagy sem. Tekerj kicsit arrebb, vagy a feher zajt jobban szereted? (intuicio vs. elme zoreje?) :))))
    Lehet, hogy a hullafaradtsagodtol mar teljesen lelassultan, thetaban voltal :)) es akkor viszont mar arrebb tekerted az allomaskeresot, es befogtal valamit :)))
    mondjuk anno konyvelokent fogalmam nem volt arrol, hogy egyszer valaha ilyeneket fogok mondani :O) az viszont beiztos, hogy "igy" sokkal konnyebben megertem a sajat gyerekemet es azokat, akik olyanok, mint pl.Szofi ;-)

    VálaszTörlés
  2. Remélem már jobban vagy!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Szilvi, én még nem vagyok kész erre, tudod. Mondtam, hogy az én energiamezőm tabu. :) Nem akarok még meghalni és ahányszor valaki "hozzányúlt" én belebetegedtem és mindent elrontottam. És beszari vagyok. :) Hozzám ne beszéljenek szellemek vagy ilyesmik. De imádom a lelkesedésed! Maradjunk Szofi hóbortjánál és annak kikezelésénél, hogy tudjon aludni. Ha ő alszik, én nyugodt vagyok.

    Zafi, igen, sokkal. Az alvásra csodákra képes. No meg a kialvatlanság is. :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök neki, hogy végre kialudtad magad :) Rád fért :)

    VálaszTörlés
  5. Klassz, hogy aludtál, igy tovább:) megyek én is csicsikázni....

    VálaszTörlés