2010. augusztus 16., hétfő

Szegedi nyaralás

Ha már elmentünk Kecskemétig, akkor elugrottunk Szegedre is. Idén távolabbra nem tudtunk menni nyaralni, de nyaralás címszóval elmentünk Szegedre.

Még világosban megtaláltuk a szállásunkat is, így el tudtunk menni sétálni is. (Ha még nem sétáltunk eleget a repnapon, akkor itt pótoltuk. :) ) Leesett az állunk! Szeged gyönyörű! Fantasztikusan felújították! Az egész belváros nyugat-európai színvonalú. De ahol elmentünk a lakótelepi panelek mellett kocsival, ott is azt láttuk, hogy azokat is szépen felújították.

Jó volt látni.

A szálloda is szuper volt. Én nagyon finnyás vagyok, így nem egyszerű velem utazni. Nehéz olyan szállást találni, ami megfizethető, ellenben színvonalas. Ez az volt. Ugyan a tulajok nem voltak túl gyerekszeretők, de nem mindenki rajonghat a gyerekekért. Nem mondtak nekik semmi rosszat, csupán éreztük rajtuk, hogy nem rajonganak értük. Ez legyen a legnagyobb gond. :)

2 éjszakát töltöttünk ott. Nagyokat sétáltunk és jókat strandoltunk a szépen felújított és kibővített strandon. A bővítményt nem próbáltuk ki, mert úgy sokkal drágább lett volna a jegy, ráadásul egyikünk sem rajong a csúszdákért. Grétinek való csúszda pedig a régi részben is volt és normál jeggyel is lehetett használni.

Többször is kipróbáltuk az A Capella cukrászdát, ami Szeged főterén van. Nyamm, finom fagyijaik, sütijeik, szendvicseik és kávéik vannak. Legalább 12 féle cukor és gluténmentes fagyijuk is volt. A nem spec fagyikból pedig legalább 40 féle.

Egy dolog miatt kicsit szomorúnak éreztem magam. Annó, olyan 14-15 éve többször is sátoroztam Szegeden. A kemping területén belül több medence is volt. Szerettem oda járni.

A kemping még mindig nyitva van, megnéztük. De egy sátorozót sem láttunk. A medencék fel voltak töltve, ez látszott kintről. Lehet, hogy a kiszolgálóhelységek (WC-k, mosdók, stb.) annyira lekopott, hogy azért nem mennek oda? Az apartmanok, amiket a weboldalukon láttam, az elég igénytelen és ahhoz képest túlárazott. De a sátras kempingezés jó árban van náluk. No mindegy.

Egy kicsit más ... Az apartman/szálloda tulajdonosának, ahol megszálltunk, volt egy yorkija. Édes, pici kutyus. Krisz és a csajok odavoltak érte. Na jó, nekem is tetszett. :) Krisz közölte, hogy nekünk is kell egy ilyen csöppség. De a tulaj bevallása szerint sem egy gyerekszerető, ráadásul hangulatingadozós fajta.

Ahogy sétáltunk a belvárosban, arra ügetett egy törpe pincher a gazdijai mellett. Megtetszett, hát utánuk mentem és megérdeklődtem, hogy hol vették és milyen tapasztalataik vannak vele. Közölték, hogy Las Vegasban vették - no azé oda nem megyünk egy kutyáért :) - és ha szigorúan nevelik, akkor jó kutyus válik belőle. Hozzátették, hogy a helyi hirdetési újságban láttak kölyköket reklámozni.

Nekem se kellett több. Kerestem egy boltot, ami még nyitva volt és vettem egy újságot. :) Majd az eredményt Krisz orra alá toltam. Ekkor már ő ingadozott. Közölte, hogy csak oltott, féregtelenített, törzskönyves, vágott farkú, fiú kutyát szeretne. Így 1 tenyésztőre szűkült a kör...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése