2010. április 14., szerda

Gréti

Tegnap telefonáltam az oviból, hogy Gréti belázasodott. Elügettem érte és hazajöttünk. Éjjel rókázott egyet és ismét felment a láza, de igazából nem tudom, hogy mi baja van.

Sejtésem ugyan van: hétfőn be kellett mennem egy megbeszélésre és csak 7 után értem haza. Ezt ugyan előre megbeszéltem vele és addig is anyummal voltak, de azt hiszem ez nem elégítette ki a kicsi lelkét.

Reggel már ezerrel kapaszkodott belém az oviban, alig akart elengedni, hiába mondtam, hogy én megyek érte. Aztán délutánra jött a láz. Most itthon van velem.

Együtt elmentünk a boltba és útközben ez a beszélgetés zajlott le köztünk:
-Hova megyünk anya?
-Liddl-be.
-Az olyan mint a kis piros tyúkocska ...
(Mi vaaaaaan? Fogaskerekek pörögnek, próbálok rájönni, mire gondolt.)
Hát igen: little red hen - szinte igaza volt :)))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése