2010. április 14., szerda

Eseménydús este, éjjel és reggel

Arról már írtam, hogy Gréti éjjel nem jól érezte magát. Előtte Szofi "adta elő" magát. Zuhanyozni szoktak a csajok is. Előbb egyik, majd a másik. Most Szofi volt a második és csúszott a zuhany alja ... Mindig szoktam őt fogni mikor be- és kilép. Most belépésnél nem voltam ott. Hiába kértem, hogy várjon, mert még Grétit törlöm, ő belibbent a zuhanyba. Következő pillanatban a lábai a levegőbe lendültek, majd becsapódott. Szerencsére a feje nem koppant a kövön! Volt nagy sírás-rívás, de szerencsére semmi baja nem lett.

Reggel ő előbb kelt, mint én (én ezen az estén most Gréti miatt nem tudtam aludni) és hozta a ruháit, hogy öltöztessem fel. Fel tud öltözni, de ha rátör a kényelem, akkor velem csináltatja. Máskor persze szigorúan közli, hogy senki se segíthet, majd ő egyedül.

Felültem az ágyban, a kezeim még félig zsibbadt kómában leledztek, de próbáltam teljesíteni a feladatot. Már csak a felső hiányzott róla. Ahogy húztam volna át a fején, kicsúszott a ruha a kezeimből. Szofi nem kapaszkodott, de még csak nem is tartotta magát... Egyenes testtel vágódott hanyatt. Mázlija volt. A feje pár centire elkerülte a mögötte levő falat. Ismét volt nagy riadalom, rögtön felkaptam, hogy egyben maradt-e, de szerencséjére ismét megúszta minden komolyabb lila folt nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése