2010. április 14., szerda

Szofi

Köszönöm, hogy többen is érdeklődtök Szofi eredményei felől itt és máshol is. Egyenlőre nincs eredmény. Pénteken telefonáltam a kórházba, de még nem volt eredmény. Azt ígérték, ha elkészül, küldik.

Azóta volt egy érdekes és a korábbitól eltérő eset. Játék közben közölte, hogy lát egy piros cicát. Kérdeztem hol. Rámutatott a kandallóra. Kérdeztem, hogy meg tudja-e mutatni. Mondta persze. Odament és belemutatott és közölte, hogy ott van. És ott van egy sárga ló is ...

Erre mit lehet mondani?! Semmit. Ilyenkor csak meghallgatom őt, mást nem tehetek.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon sokat gondoltam Rátok a vizsgálat miatt, remélhetőleg most már hamarosan elkészül. Kíváncsi vagyok, mit állapít meg a "tudomány" Szofiról? Mit lát, mit érez vajon, amikor piros cicát lát?
    Nagyon szurkolok Nektek.
    Ibolya

    VálaszTörlés