2010. március 23., kedd

Csajszi duma

Mind a két csajszi egyre szebben énekelgeti az eddig tanult angol dalokat, illetve mondja utánam a meséket.

Szombat reggel Szofi behozott a fürdőszobába egy képeskönyvet, és abban mutogatta nekem a képeket, várva, hogy mondjam angolul. Miközben álltam a zuhany alatt, mondogattam neki a szavakat. :)

Egyszer csak halacskás képet mutat. Az egyik képen egy hal volt. Mondtam neki, hogy fish. Majd a következő oldalon több halacska úszkált a képen. Mondom neki fishes. Ezután ő próbálkozott. Közölte: fish és fishek. :)))

Miután végeztem a fürdéssel, Gréti is megjelent, hogy fésüljem meg. Mostanában a 2 copf a menő felénk, hát 2-t csináltam neki. Az egyik copf kicsit vastagabbra sikerült, mire közölte, hogy ott kövér a haja. :))

1 megjegyzés:

  1. A fish többes számban is fish. A fishes egy régies forma, ami ma már nem használatos.

    VálaszTörlés