2010. március 23., kedd

Garden Expo

Múlt hét pénteken egy barátnőm meghívott a Garden Expo és Orchidea kiállításra. Előtte nap megbeszéltük, hogy a magas szállodánál fogunk találkozni. Ezzel én le is zártam a témát, bizton tudva, hogy hova kell mennem.

Reggel útra is keltem, mentem a BNV területén levő szállodához, annak a közelében parkoltam le. Persze a parkolási díjat is kifizettem, csak ezután telefonáltam Laurának, hogy merre jár. Ő pont akkor indult. Szó szót követett és valahogy megvilágosodtam, hogy nekem mégse oda kellett volna mennem, hanem az Arénához.

Korábban még csak fel se tűnt, hisz a BNV-n is volt valami megmozdulás, mások is mentek oda. Viruló fejjel odamentem a parkolóőrhöz, hogy el tudná é ismét adni a jegyet. Persze hozzátettem, hogy szőke vagyok, csak ennek köszönhető, hogy rossz helyre mentem. :) Nagyon rendes volt, visszaadta a parkolójegy árát. :)))

Átmentem az Arénához, ahol sikerült találkoznunk. Nagyon szép dolgok voltak, de nagyon elszállt áron. :S Ráadásul szerintem nagyon kevés kiállító vett részt rajta. De amit kitettek, az szinte minden tetszett. Kikapcsolódásnak jó volt.

Ezután még elmentem egy munkamegbeszélésre és repültem haza a csajokhoz.

Végre egy olyan nap, amikor egyedül ki tudtam kicsit mozdulni. Néha ilyen is kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése