2010. február 13., szombat

Farsang

Mind az oviban, mind a bölcsiben most pénteken volt farsangi mulatság.

Grétinek óriási mázlija volt, mert vasárnapra sikerült egy kötőhártya gyuszit összeszednie, amivel nem mehetett 3 napig közösségbe. De csütörtökön már repült az oviba, vissza se lehetett volna tartani. :)

Csütörtökön a gyerekek és a szülők együtt díszítették fel a termet. Igazi buli hangulat uralkodott mire odaértem, pedig sajnos csak a végére sikerült megérkeznem. Én itthon álltam neki a készülődésnek.

Megbeszéltem az ovónénikkel, hogy beviszek némi fánkot a pénteki bulira. Mondták, hogy majd becsukják a szemüket, különben nem lehetne házilag készített ételt bevinni.

Este Kriszt is munkába állítottam, mivel én nem szeretek olajban sütni. Mindent megcsinálok, de ezt ne kelljen. Én pakoltam az olajba a nyers tésztát, Krisz forgatta és szedte is. Így pikk-pakk elkészültünk a több mint 100 darab gyerekfánkkal. Azért gyerekfánk, mert a hagyományostól kisebb méretűek voltak, a gyerekekhez méreteztem őket.

A bölcsibe csak a nevelőknek vihettem be, így oda kisebb kupacot csomagoltam. Az oviba egy szép nagy tállal vittünk be.

Szofiék a bölcsiben nem öltöztek be. Ők csak táncikáltak, énekeltek, ettek-ittak, úgy buliztak. Ilyenkor mind a 4 csoport egy terembe megy, hogy fokozzák az élvezetet. :)

Az oviban minden gyerek, sőt majdnem minden óvónéni beöltözött. Gréti rózsaszín Csingiling volt. Itthon nem kaptam neki zöld Csingiling jelmezt, max használt lett volna 12-16000 Ft-ért. Ezt picit túlzásnak tartottam. Az Amazonon szép ruhácskák voltak és az áruk se volt vészes, de a kiszállítással együtt (Amerikán belül), mivel sürgős volt a dolog, már sokba került volna.

Így hát itthon szereztem be neki külön-külön az alkotóelemeket, igaz minden rózsaszín volt és nem zöld. Fényképezőt nyilván elfelejtettem vinni. :s

Ami a lényeg, hogy nagyon jót buliztak az oviban is állítólag. Kár, hogy a szülők nem nézhették meg a maskarás társaságot.

Ovónéni fényképezett szerencsére.
Származási hely: Farsang az oviban


Még pár kép itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése