2010. január 14., csütörtök

Mosódió

Még hónapokkal ezelőtt olvastam a mosódióról a Bogdanovits család blogjában. Akkor különösebben nem foglalkoztatott tovább a téma, de valahogy mélyen berögzült.

Aztán a napokban a fehérnemű fehérítésről kerestem cikkeket, amikor egy olyan oldalon lukadtam ki, ami a mosódióval való mosást népszerűsíti.

Az oldal szerint környezetbarát, hatékony és a ruhákat finom tapintásúvá varázsolja. Allergiásoknak is javasolják, mivel extra illatanyag nélkül nem igen szokott allergiát kiváltani, babák ruháihoz is tökéletesen alkalmas. Ráadásul lényegesen olcsóbb, mint a bolti mosószerek.

Gondoltam mit veszthetek, kipróbálom. Meg is rendeltem és pár napon belül meg is érkezett. Azóta azzal mosok. Semmivel sem mos rosszabbul, mint a drága mosószerek. A víz lágyításához némi mosószódát szoktam még a mosáshoz adagolni. Aki szereti, hogy ha illata van a ruhának, ahogy én is, annak ajánlott mosóparfümöt vásárolni. Tényleg nagyon kellemes illatú lesz tőle a ruha.

Mivel tényleg bevált, ezért teljesen áttértem a mosódió használatára. Javaslom, hogy aki eddig nem próbálta még, próbálja ki. Ezzel is hozzájárulunk környezetünk védelméhez és semmiről sem kell lemondanunk. Az eredmény tiszta, illatos ruhák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése