2010. január 8., péntek

Gréti

Gréti fronton bevezettem pár új dolgot az új év beköszöntével.

A front szót nem véletlenül használtam. 1 éves kora óta rendszeres összecsapások zajlanak köztünk, amely helyzetet Szofi születése tovább nehezítette.

Én, Gréti 1 éves szülinapjáig, egy totál normális ember voltam. Még a nehéz napokon sem volt hangulatingadozásom, nálunk azt a szerepet Krisz töltötte be. :))

De immáron 4 éve teljesen kifordultam magamból, rendszeresen üvöltöttem mint az állat. Meguntam.

Még az előző évben, ha jól emlékszem a Jakablak blogon olvastam, hogy náluk piros pont, fekete pont rendszer van. (Próbáltam ellenőrizni, hogy tényleg ott láttam-e, de már lezárta a blogot, nem tudok belépni. :( Kár, szerettem olvasni.)

Lényeg a lényeg, a hét elejétől nálunk is él a pontrendszer. Egyenlőre csak Gréti esetén alkalmazom, mivel Szofi még nem értené meg igazából. Grétit viszont úgy látom, motiválja.

Eredetileg úgy gondoltam, hogy ha szót fogad, ha segít, ha nem csinál rosszat, akkor kap egy piros pontot. De végül ezt ő alakította úgy, hogy azokon a napokon, amikor jól viselkedik, kioszt magának egy piros pontot. :) Így kicsit lassabban gyűlik neki, de ez nekem csak jó. :)))

Egy ideig törtem az agyam, hogy mi legyen a cél. Figyeltem, hogy mire vágyik nagyon. Hétfőn, amikor elmentem vele ovis benti cipőt venni, akkor a boltban meglátott egy rózsaszín görkorit. Már régóta vágyik rá. A boltban megengedtem neki, hogy felpróbálja, érezze a pontok súlyát! A görkorihoz 100 pontot kell összegyűjtenie. Ha napi 1 piros ponttal számolunk, akkor az kb. 3 hónap. Annyi idő alatt csak hozzászokik a normális viselkedéshez és nem amortizál le teljesen.

Az én céljaim: ne legyen pimasz, ne hazudjon, ne lopjon, ne bántsa a hugát és ne is piszkálja őt. Ha megkérem, akkor segítsen és ne beszéljen vissza. Ja és ha megkérem, maradjon csendben!!! (Napi 12 órában folyamatosan tudna hangokat kiadni magából.)

Van még egy cél: szokjon le az ujjszopásról, mielőtt Szofi szokik rá. Szofi MINDENben igyekszik utánozni a nővérét. Kivéve, ha összekapnak. De normál esetben mindent igyekszik úgy és akkor és ott csinálni és mondani, mint Gréti. Sajnos, így időnként ő is megtalálja az úját, amit korábban sose tett. De csak akkor, ha ezt látja Grétitől.

Ha látom, hogy Gréti szopja az ujját, akkor felemlegetem a fekete pont lehetőségét, ami kiütne egy értékes piros pontot! Ráadásul vettünk neki egy "körömlakkot". Gyógyszertárban. "Fincsi" keserű ... Teljesen színtelen és őszintén szólva még csak fényt sem ad a körömnek száradás után. De hát az olyan csudijó, ha ki lehet lakkozva a körme, mert az olyan diszkós! :) Meg persze Krisszel bebeszéltük neki, hogy csillog tőle a körme ... :)) Álnok szülők vagyunk a javából.

Azóta egyre kevesebbet szopja. De nem hülye a gyerek, közben rájött, hogy mire való a "lakk". Ennek ellenére kéri, hogy kenjem be neki. :)

Zárásul egy jópofa Gréti csacsogás (miután elállt az orrvorzése még Prágában): Elszakadt az ereszem ... (elpattant az ér helyett) :)))

Szép napot

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Igen jól emlékszel nálam olvastad a"pontrendszert". Azóta többen írták, hogy alkalmazták és sokaknál bevált. A helyzet az ,hogy a fekete pontokat is be kell írni nem szabad engedékenynek lenni. A blogomat azért zártam le, mert az utóbbi időben már nagyon sok rosszat kaptam, azért amiért lemertem írni bizonyos(negatív) dolgokat. Aztán be sokaltam és elegem lett a mindennapos "írogatásokból". Nem másnak akarok én megfelelni,így lezártam a nagy nyilvánosság elől de úgy gondolom az egyik legjobb döntésem volt. Már szerintem túl személyes lett. Üdv.: Jakab Timi

    VálaszTörlés
  2. Én is szerettem olvasni a jakablakot, épp azért, mert a "negatív" dolgokat is leírtad, Timi.
    Az én szemem inkább a pozitív dolgokra nyitott.

    VálaszTörlés
  3. Olyan boldognak érzem magam a házasságomban, miután OGODO doktor visszaküldte a férjemet, aki elvált velem 6 hónapig. Am GABRIELA név szerint. Még ha szájam is van a testemen, nem lesz elég, hogy köszönetet mondjak OGODO doktornak az életemben nyújtott segítségért. A férjem elválasztott velem a 6 hónapig és fájdalmaiban és fájdalmaiban volt vele. Szóval mindenhol kerestem segítséget, de semmi sem dolgozott ki, amíg nem találkoztam Doktor OGODO-val, akivel kapcsolatba léptem az interneten. Megmagyaráztam neki a helyzetemet, és megígérte, hogy a férjem 24-48 órán belül visszakerül hozzám, ameddig a szívem még mindig verte őt. Hittem benne, és varázslatot készített nekem, és a férjem pontosan akkor hívott, amikor OGODO doktor mondott. Ő könyörgött, és azt mondta, hogy szüksége van rám, és most újra boldogan élünk az elmúlt 9 hónapban. Mindenki ott, aki elolvassa a cikket, amely segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba vele ... E-mail. Dr. OGODO az ogodomikespells@gmail.com címen további információért
    Ha te vagy ott, átmensz ezen
    az alább felsorolt ​​problémák is tökéletesek
    (1) Szeretné, ha az ex?
    (2) mindig rossz álmod van?
    (3) Szeretne támogatni az irodádban?
    (4) Szeretné, hogy a nők / férfiak után futhassanak?
    (5) Kérek egy gyereket?
    (6) Szeretné, hogy gazdag legyen?
    (7) Szeretné kötni a férjét / feleségét?
    örökké a tiéd?
    (8) Szüksége van pénzügyi támogatásra?
    (9) Megcsaltak és akartok
    visszaszerezze az elveszett pénzt?
    Ha szüksége van vagy szeretne bármilyen információt a szerelemről vagy
    a pénz varázslatai megoldhatják ezt a problémát
    ma a Spell Of Solution Temple-ben ...
    Hogyan lehet boldogabb házasságot várni arra, hogy a házastársod megváltozzon

    VálaszTörlés