2010. január 3., vasárnap

Gréti 5. szülinap - szilveszter

Ez a nap is eljött. Gréti 5 éves lett (dec. 31.).

Egy darabka múlt ...

Olyan fura. Amíg nem ismertem Kriszt, addig gyereket se akartam. Aztán beadtam a derekam. Emlékszem, egyedül mentem be a városba és vettem egy tesztet és egy kis zoknit. Mikor hazaértem, Krisz pakolta ki a kosarat. A zoknit élből megtalálta, és rögtön kérdezte is, hogy csak nem? Mondtam, dehogy, csak a barátaink kisfiának lesz... :) Elhitte. A tesztet nem találta meg.

Aztán következő reggel hajnalban ébredtem. Gondoltam, ha már úgyse tudok aludni, akkor megcsinálom a tesztet. A tesztet félretettem pár pillanatra miközben az üveggel ott ügyeskedtem a fürdőszobában. Ahogy visszanéztem a tesztre, ott volt a 2 csík... Ezután előbányásztam a zoknikát és a teszttel együtt Krisz párnája mellé tettem és vártam. Megérezhette, hogy nézem, mert felébredt. Majd oldalt nézett és elkerekedtek a szemei. Csak annyit tudott kinyögni: Csak neeeeeeem?! :))) Csak de, mondtam neki.

Ezek után persze már nem tudtunk aludni, helyette megnéztük a Mackótestvér című filmet, amit persze mind a ketten végig bőgtünk. :)

A terhesség nehéz volt. Végig rosszul voltam, mozogni is alig bírtam. Az utolsó 2 hétben pedig nem telt el úgy nap, hogy legalább 4 vesegörcsöm ne lett volna. Krisz nagyon rosszul viselte a rosszulléteim, szerinte csak én vagyok ilyen nyámnyila ...

Emlékszem, az irodában folyton a mentőt akarták hívni, mert a doki azt mondta, hogy álljak négykézláb, amikor vesegörcsöm van, akkor a baba lekerül a vesémről és jobb lesz. Ilyenkor mindig mondtam, hogy ne hívjanak mentőt, mert a kórházban sem tudnak sokat segíteni.

Aztán eljött december 30. Még este mentem műkörmöshöz, meg fodrászhoz, mert készültünk a 31-dikei buliba egy barátunkhoz. Nem gondoltam volna, hogy nem jutunk el... Akkor még majd 6 hét lett volna a végéig.

Este lefeküdtünk aludni. Éjjel volt pár vesegörcsöm, de szép csöndben elviseltem. Aztán negyed 7-kor éreztem egy pukkanást ... Abban a pillanatban kiugrottam az ágyból és a WC-n landoltam. Ez óriási bravúr volt a részemről, mivel mozogni alig bírtam. :))) Lényeg a lényeg, hogy elfolyt a magzatvíz. Ekkor szóltam Krisznek, hogy gond van, ébredjen, megyünk szülni. Erre ő a másik oldalára fordult és aludt tovább. Újra nekifutottam, kicsit hangosabban: Hallasz Szivem, megyünk szülni. Erre már felébredt és kiugrott az ágyból. :)))) A csomagom nagyjából készen volt, csak fel kellett volna öltöznöm. De a szülésznőm azt mondta, hogy amennyit lehet, fekve legyek, nehogy gond legyen a köldökzsinórral, ha a baba feje még nincs beágyazódva. Hát én lefeküdtem, míg Krisz készült. De csak addig, amíg újra ugranom nem kellett... :)

Többedszeri próbálkozásra sikerült elindulnunk, miután az autót is kiolvasztottuk. Krisz 130-cal ment keresztül minden településen, hogy beérjünk Pestre. Kár volt sietni... A végén ordítottam, vegyék ki, mire közölték, hogy cinkesen, de kijöhet.

2 órán át nyomtam. Már elfogyott az összes erőm, amikor két fájás között is nyomtam már, csak szabaduljak a szenvedéstől. És akkor megszületett. Megfogadtam, hogy soha többet még egyszer.

Egy ideig inkubátorban volt, hogy könnyebben megszokja a kinti életet, de éjfélre kihozták nekem, így együtt ünnepelhettük az éjfélt. :)

A vicc az volt, hogy amikor kiléptünk a kórház kapuján 1 héttel később, akkor azt mondtam, hogy kell még 1 ... :))) Krisz rám nézett: hülye vagy??? (Ő, aki nagy családra vágyott.)

Az első évben többször volt légzésproblémája, de ettől függetlenül jól telt. Körülötte forgott minden pillanatunk. Aztán ő megváltozott és sajnos a kettőnk között kapcsolat is ... Sajnos...

Most pedig már 5 éves. Cserfes, pimasz, szófogadatlan kisasszony ... :) Amilyen nehéz volt vele a terhesség és szülés, egyenlőre olyan nehéz vele az élet nekem ...

Boldog szülinapot Gréti!

A szülinapi buli

Délelőtt anyuméknál volt a két csajszi, anyumék akkor köszöntötték fel őt. Kapott egy rollert egy tortát.

Délután tőlünk kapta meg az ajcsikat. Egy muskétás Barbiet és egy puzzlet. Megérkezett Malajziából a nagynénje csomagja is, amiben szintén egy muskétás Barbies ragasztós füzet volt. Ennek is és az unokatesója pár soros szülinapi levelének is nagyon örült.

Este pedig megérkeztek a vendégek. Végül 3 tortát kapott itthon. Tita, a szomszédunk sütött neki egy szív alakú csokitortát. Mi vettünk neki 1-et és a cukrászda tulajdonosától kapott még egy malacos tortát is. :)) Mivel nem egy tortaevő társaság jött össze, ezért következő nap azt osztogattuk az ismerősök között. :))

Pár kép az eseményekről:


Az este a szülinap és a szilveszter jegyében telt. Mindenki jól érezte magát. A gyereke is egész jól bírták az éjszakázást, Szofi csak olyan 1 körül aludt el, amikor mi már a romokat takarítottuk el. Gréti megvárta, hogy az ágyába kerüljön, de aztán rögtön beájult.

Ez az év is eltelt. Történtek rossz és jó dolgok is. A rosszakból igyekszek tanulni, a jókat próbálom értékelni. Sikerült beköltözni a házba, ami számunkra egy óriási lépés volt. Remélem, ez az év is legalább ilyen jó lesz, mint ez volt.

Boldog és sikeres új évet MINDENKINEK!

5 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot Grétinek és B.Ú.É.K. nektek!

    VálaszTörlés
  2. Kicsit megkésve ..... Boldog szülinapot Grétinek !!!
    jó mozgalmas karácsonyotok volt nektek is és a prágai út is nagyon jó lehetett.

    üdv. Annamari ja és B.U.É.K.

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapot így utólag is!

    VálaszTörlés
  4. Köszöni a köszöntéseket! :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan boldognak érzem magam a házasságomban, miután OGODO doktor visszaküldte a férjemet, aki elvált velem 6 hónapig. Am GABRIELA név szerint. Még ha szájam is van a testemen, nem lesz elég, hogy köszönetet mondjak OGODO doktornak az életemben nyújtott segítségért. A férjem elválasztott velem a 6 hónapig és fájdalmaiban és fájdalmaiban volt vele. Szóval mindenhol kerestem segítséget, de semmi sem dolgozott ki, amíg nem találkoztam Doktor OGODO-val, akivel kapcsolatba léptem az interneten. Megmagyaráztam neki a helyzetemet, és megígérte, hogy a férjem 24-48 órán belül visszakerül hozzám, ameddig a szívem még mindig verte őt. Hittem benne, és varázslatot készített nekem, és a férjem pontosan akkor hívott, amikor OGODO doktor mondott. Ő könyörgött, és azt mondta, hogy szüksége van rám, és most újra boldogan élünk az elmúlt 9 hónapban. Mindenki ott, aki elolvassa a cikket, amely segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba vele ... E-mail. Dr. OGODO az ogodomikespells@gmail.com címen további információért
    Ha te vagy ott, átmensz ezen
    az alább felsorolt ​​problémák is tökéletesek
    (1) Szeretné, ha az ex?
    (2) mindig rossz álmod van?
    (3) Szeretne támogatni az irodádban?
    (4) Szeretné, hogy a nők / férfiak után futhassanak?
    (5) Kérek egy gyereket?
    (6) Szeretné, hogy gazdag legyen?
    (7) Szeretné kötni a férjét / feleségét?
    örökké a tiéd?
    (8) Szüksége van pénzügyi támogatásra?
    (9) Megcsaltak és akartok
    visszaszerezze az elveszett pénzt?
    Ha szüksége van vagy szeretne bármilyen információt a szerelemről vagy
    a pénz varázslatai megoldhatják ezt a problémát
    ma a Spell Of Solution Temple-ben ...
    Hogyan lehet boldogabb házasságot várni arra, hogy a házastársod megváltozzon

    VálaszTörlés