2009. november 22., vasárnap

Juharszirup kúra

Már egy ideje fontolgatom, hogy valami méregtelenítő kúrát kellene kezdeni, de egészen mostanáig nem tudtam rászánni magam. Már 1-2 hónapja nem iszok tejet és kávét, viszont sok gyümölcsöt és zöldséget igyekszek fogyasztani és rengeteg zöld és fehér teát iszok. Na vega azért nem lettem, de a fehér rizs helyett barnarizset eszünk, a krumplit javarészt kiiktattam, helyette salátákat eszünk körítésnek és az édességek mennyiségét is visszafogtam. Na nem mintha nagy édességevő lennék, de azt is tovább sikerült csökkenteni. A fehér tészták, kenyerek szintén lekerültek a menüről.

Múltkor Gréti nézett egy mesét, ahol juharszirupot gyűjtöttek a gyerekek. Lyukat fúrtak a fán, majd kis edényeket erősítettek oda. Mivel ilyet még nem láttam, gondoltam utánaolvasok kicsit a neten. Olvasás közben belebotlottam a juharszirup kúrába.

Aztán elmentem egy bio boltba és megérdeklődtem az árát. No, akkor meggondoltam magam. :) Majd a neten megnéztem az árát és jóval olcsóbb volt. Meg is rendeltem egy 10 napos kúrányit. Pár nappal később jeleztek, hogy nincs nekik készleten, várni kell egy kicsit. Hát lemondtam a rendelést.

Majd elmentem a városban levő bioboltba és venni szerettem volna. Nem volt, ígérték szombatra hoznak. Hoztak? Nem hoztak ... Majd elmentünk egy másik boltba, ahol végre volt. Diadalmasan hazahoztuk. :)

Holnap nekikezdek. Kíváncsi vagyok, hogy kibírom-e. 10 napig csak a vízzel felhígított, cayen borssal és citromlével "ízesített" juhar+pálmaszirup löttyöt lehet fogyasztani. Napi legalább 2 litert. Persze vizet, meg némi ízesítetlen teát nyugodtan lehet mellette szürcsölni. :)

Arra is kíváncsi vagyok, hogy tényleg feltöltődök-e energiával.

Tapasztalatokról és esetleges kínokról majd beszámolok. :)

Hajrá. :)

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése