2009. július 30., csütörtök

Isten malmai ... :)

Hát ez érdekes! Amikor nekivágtunk az Ausztrál projektnek, akkor több ügynökség oldalán is kitöltöttük a tesztet. Zoli volt az egyetlen, aki akkor rögtön válaszolt, sőt skype-on beszélgettünk is egyet.

Zoli oldalára azután tévedtem, ha jól emlékszem, miután senki se válaszolt. Egyszer bepróbálkoztam a No Borders (Kemenes Ági) csapatánál Skype-on, ahol azt mondták, hogy hamarosan keresnek és egyébként is see you soon in Australia. De aztán semmi további megkeresés nem volt.

Az elmúlt napokban viszont 2 helyről is kaptam választ. Úgy látszik mindenkinél kb. ennyi az átfutási idő Zoli kivételével.

A Migration Experttől azt a választ kaptam, hogy ha nem csak a competent szintet jelölöm meg az angol tudásnál, hanem a proficient szintet és legalább mindenből 7-es eredményt produkálok a IELTS vizsgán, akkor simán megszerezhetek egy Work Visat. Náluk szerintem csak én töltöttem ki a tesztet és Krisz nem, ezért nem hivatkoztak rá.

Kemenes Ági kolléganője is válaszolt. Tőle ma érkezett válasz. Szerintük én se vagyok elveszett gyermek, jó eséllyel indulnék South Australiaban az ideiglenes lakosi vízum megszerzésére. Viszont azt is megírta, hogy Krisz szakmájával, végzettségével állandó lakosi vízumra pályázhatunk. Ez utóbbit eddig is tudtuk.

Megírtam, hogy Zolival már egyeztettünk.

Tehát maradunk továbbra is az utóbbi úton, mégha nem is kapkodjuk el a dolgokat. :)

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése