2009. április 11., szombat

Húsvét

Tegnap beszélgettem FiziKatival és ő említette, hogy a gyerekekkel Ildiéknél mindig tojáskereső játékot szoktak csinálni. Nagyon megtetszett az ötlet. A húsvétot alapból nem komálom, mert nem szeretem, ha valaki meg akar locsolni, de a részeg embereket is rosszul viselem. Ilyenkor inkább kirándulni szoktunk.

Most nem mentünk kirándulni, viszont mi is megcsináltuk a tojás/ajcsi keresős játékot. Egy barátunk direkt úgy vágta le a füvet, hogy 1-2 fűcsomót meghagyott. Még szerencse, hogy fűnyírás előtt vetettük fel neki az ötletet. :) Amikor eldugtuk az ajcsikat, szóltunk a lányoknak, hogy erre rohant el a nyuszi. Gréti kicsit megsértődött, hogy neki nem köszönt be, de végül az ajcsi/tojáskeresés kiengesztelte. :)

Aztán elmentünk anyumékhoz ebédelni. Csak ebéd után kapták meg náluk az ő ajándékaikat. Anyuméktól egy szobában is használható ugrálóvárat kaptak és persze csokit. Anyumék előre felfújták a várat, hogy rögtön lehessen használni is. Amíg ebédeltünk, nem láthatták, mert be volt csukva az ajtó. Ebéd után anyu kinyitotta az ajtót és a 2 gyerek simán elszalad a vár mellett az asztalig, ahol a csoki volt. Nem vették észre a várat, pedig az a fél szobát elfoglalta. :))))))))))) Aztán amikor megfordultak, leesett nekik, hogy ott van a vár. Lett erre nagy ugrálás! :) Mind a kettőnek égnek állt a haja az elektrosztatikusságtól! :) Próbáltam róluk képeket csinálni, de nem lettek túl jók. Olyan sebességgel ugráltak, amit a fényképező nem tolerált. :)

Ugyan szombat van, de a belső ajtókat ma tették be. Hát ez se sikerült tökéletesen. Megrepedt az egyik üveges ajtóban levő üveg ... Én észre se vettem. Én azt néztem, hogy mind jól nyíljon, záródjon. Meg hogy mindet jó helyre tették-e be. Elsőre ugyanis nem jól sikerült eltalálni, hogy melyik ajtó hova jön, pedig többször megbeszéltük. Miután távoztak a szakik, Krisz vette észre a repedést. Most intézhetem, hogy cseréljék ki. Nem is tudom, mi lenne, ha valaki hiba nélkül dolgozna.

De hogy vidámabb témával zárjam: Hazafelé beszélgettünk a kéményen ülő gólyáról. Erre Gréti megkérdezte, hogy hol vannak a gyerekek. Mondtam, hogy ők már felnőttek, mert sokkal gyorsabban nőnek fel, mint mi. Erre megkérdezte: "Ott nőttek fel, ahol nyaraltak?" :)

Szép napot és még mindig kellemes húsvétot. :)
Hella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése