2011. január 1., szombat

Undoritisz

Sok-sok éve ülök a gép előtt. Reggel leülök, néha-néha pár percre felállok, majd újra a gép előtt ülök. Gyakran hétvégén is.

Időnként azt érzem, hogy feszült vagyok, ha nem ülhetek előtte. Vagy ha nincs net valamiért. De a másik eset is előfordul ... egyre többször: ülök előtte és feszült vagyok, undorodok az egész géptől, rossz a közérzetem, stb.

Azt hiszem, hogy elég erős függőség alakult ki bennem, ami kezd visszaütni. Már a karácsonyi lapot is nehezen tákoltam össze. No nem azért, mert olyan bonyolult lenne, hanem mert nehezen gyűjtöttem energiát ahhoz, hogy leüljek a masina elé.

Jellemzően minden levélre, üzenetre azonnal vagy max. 1-2 órán belül válaszolni szoktam. Mostanában ez kicsit nyögvenyelősebben megy.

Az ünnepeket alatt max. napi 2-3 órát ültem előtte, de időnként ezt is soknak éreztem.

Kicsit el is fáradtam az év végére.

Most igyekszem összekaparni magam, hogy újra képes legyek energiával telve, jókedvűen a gép előtt ülni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése