2010. december 7., kedd

Szösszenet

Elrontottam egy dolgot. Elfelejtettem a csajoknak virgácsot rakni a Mikulás ajándék közé... Most azt hiszik, hogy azért nem hozott nekik a Miki, mert olyan jók voltak. :)

Tegnap a zeneoviba és az oviba is megérkezett a Miki. A zeneovis Mikit én is láttam, nagyon kis vékonydongájú fiatalka Miki volt. Ez már Grétinek is feltűnt, de helyére tette a dolgot. Van A MIKULÁS és vannak segítői, mert A MIKULÁSnak sok dolga van. Ez pedig az egyik segítője volt. (Húúú, hova szövődik még ez a történet. :D ) Ráadásul ezt nem is én mondtam most neki, hanem magától eszelte ki.

Anyumékhoz is tegnap érkezett a Miki. Mind a ketten a koruknak megfelelő Legot kaptak. Szofiéban farmállatok voltak, amiknek a hátán is volt kiállás, hogy ráülhessen a farmerlány. De Szofi nem a lányt akarta rájuk ültetni, hanem a lovat a bárányra...

Anyummal egymásra néztünk és felnevettünk. Hát igen, a gyerek ezt látja itthon. A kutya rámászik a macskára. :D

Este olyan jóleső érzés töltött el. Már lefektettem a csajokat, amikor egyszer csak Szofit hallom suttogni: "Köszönöm Mikulás az ajándékokat!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése