2010. október 27., szerda

Robi szülinapja

Most pénteken lesz Robi szülinapja. Addigra akartunk neki valami szösszenetet összehozni, de akkor ünnepel a tesójával. De minket nehéz eltéríteni. :)

Tegnap be kellett mennem a munkahelyre és hazafelé felvettem Kriszt is. Mielőtt elmentünk a csajokért, vettünk gyertyát a tortára, amit egy pizza testesített meg.

Ildikóval egyeztettem, hogy ne engedje, hogy Robi teleegye magát, amikor hazaér. Először neki sem akartam elárulni, hogy miért megyünk, de ezért kénytelen voltam. :)

Mivel volt még időnk, én Szofival hazamentem, Krisz meg felment Grétivel a szüleihez. Mivel sütit is vett, amit felvitt, és ami a gyertyás zacsiban volt, sikerült a gyertyát elvarázsolni. Mire előkerült, kicsit késtünk a megbeszélthez képest. Ekkor Robit már csak erőszakkal lehetett volna leválasztani a tányérról, mert már olyan éhes volt. Ildikó nem akarta magát elszólni, csak kicsit izgult, hogy mikor érünk már oda. :))

Az ajtó előtt akartuk meggyújtani a gyertyát ... de fújt a szél. Ráadásul a vékony pizzába kicsit nehéz volt beleállítani rendesen a gyertyát. :) Közben becsöngettünk, remélve, hogy Ildikó nyit ajtót és beljebb gyorsan meg tudjuk gyújtani a gyertyát. Robi nyitott ajtót. Ahogy meglátott minket, amint ott ügyködünk, széles vigyor jelent meg az arcán. :)

Lényeg, hogy sikerült végül is meglepetést okoznunk és örömet szereznünk. Boldog szülinapot előre is neki. :))

Szülinapi képek itt
.

4 megjegyzés:

  1. hehe jot nevettem :)))) boldog szulinapot neki!

    VálaszTörlés
  2. ezért vannak a jó barátok! :-))

    Remek szervezés, Ildi pedig tényleg egy hőőős: éhes férfit távol tartani a tányértól... :-))

    Boldog szülinapot Robinak!

    VálaszTörlés
  3. Mindenkinek nagyon köszönöm a jókívánságokat.
    Hozzá kell tennem, hogy a hütöben lévő kevés maradékot ettem, mert reggeli óta nem sikerült egy falatott ennem, igazán éhes voltam.
    Már ott tartottam, hogy kiolvasztok valami pörköltött a fagyóból. Esetélek BADETT-ozok egyet.
    Robi voltam

    VálaszTörlés
  4. Robi a bagettre gondolt, de már félig alszik. :D

    VálaszTörlés