2010. szeptember 26., vasárnap

Felbosszantottak

A héten egyik nap elmentem a város végén levő zöldségeshez, ahol mindig nagyon szép és jellemzően nagyon finom is az árú. Ráadásul jó áron adják.

Megláttam, hogy van nekik dísztökük. Nagyon szépek voltak, minden féle forma, szín vegyült 1-1 rekeszbe. Ki volt írva, hogy csak rekesszel vehető és 1 rekesz ára 450 Ft.

Akkor nem vettem. Aztán eszembe jutott, hogy az oviban esetleg örülnének neki, meg is kérdeztem, hogy kell-e nekik. Persze kell.

Tegnap visszamentünk, hogy vegyünk. Amikor megláttam az árát, elkerekedett a szemem. 4500 Ft volt 1 rekesz. Megkérdeztem, hogy ugye változtatták az árát, mert amikor itt voltam, ez még nem ennyibe került. Tagadták ...

De egyértelműen látszott, hogy a plusz nullát utólag préselték a "/#" elé. Sokkal kisebb volt, alig fért oda. Legalább ne tagadta volna le. Igazán elismerhette volna, hogy először elírták az árát.

Uffff ...

Ezután elmentem a piacra és vettem pár darab, ugyan nem olyan különleges, de szép dísztököt, amit bevittem az oviba.

Amikor elmeséltem, hogy mi történt, sajnos mindenki tudott hasonlókat mesélni.

Az egyik óvónéni a kislányának szeretett volna használtan egy fuvolát venni. Egész végig azt mondták nekik, hogy 30 000 Ft lesz, ami nagyon jó ár egy fuvoláért (egy új olyan 130 000 körül kezdődik, igaz az új). Többször beszéltek, mindig ennyit mondtak nekik. Aztán amikor elmentek megvenni, akkor hirtelen 60 000 lett az ára. Nyilván, annyiért nem vették meg.

De nem érzik, hogy ezzel milyen csalódást okoznak az embernek? Mért kell becsapni a másikat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése