2010. szeptember 1., szerda

Ajándék

Krisz az elmúlt két napban Lengyelországban volt üzleti úton. Ha külföldön jár, próbál minket kicsit "kárpótolni", hogy mi nem mehetünk és nélküle kell itthon lennünk.

Így a gyerekek szeme előtt lebeg valami cél és kevesebbet sírnak, amikor el kell köszönni. Még ennyi év után sem tudták megszokni, hogy apa sokat utazik.

Jellemzően a csajok egy színezőfüzetet, vagy M&Ms figurákat kapnak, én meg 1-1 angol nyelvű újságot vagy fincsi csokit. :)

A lányok esetén most se volt nagy változás. Most egy óriási Kindertojást kaptak, ami 7 csokitojást és persze játékot rejt magában. Ezt Szofi be is vitte az oviba, hogy adhasson az új pajtásainak is. Nem tudtuk lebeszélni róla. :) (Ma is szó nélkül ottmaradt.)

Én viszont valami mást kaptam, valami frappánsat. Olyat, ami két vágyam, rajongásom tárgyát is kifejezi. Egy modell repülőt, ami egy Qantas A380-as gépet formáz meg 1-500 arányban. Hogy ebben mi a két rajongási tárgy? A REPÜLŐ és AU (hisz a Qantas számomra Ausztráliát testesíti meg). :)



No meg kaptam egy újságot is, amiben Krisz egy új hobbit vélt felfedezni nekem: a planespottingot, azaz repülőgépekre vadászát fényképezővel. Nem mondtam neki, hogy számomra az ötlet nem lenne új, de akkor inkább az újság helyett egy nagyon komoly, objektívekkel felszerelt fényképezőt hozhatott volna. :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése