2010. augusztus 26., csütörtök

Szofi 3 éves lett

Tegnap szólt Krisz, hogy meghívtak minket egy szülinapi buliba, amit a cége tulajdonosa tart a szülinapjukat ünneplő családtagok kapcsán.

Én nem tudtam velük menni nyitásra, de később csatlakoztam hozzájuk. Akkor már jó sokan voltak. 2 család is jött 5-5 gyerkőccel, de 2 szinte mindenhol volt.

Rengetegen voltunk. És ahogy elnéztem, mindenki nagyon jól érezte magát. A vendéglátók mindenkivel nagyon közvetlenek voltak, odafigyeltek, hogy mindenkivel beszélgessenek kicsit.

És arról sem feledkeztek meg, hogy Szofi is ma ünnepelte a szülinapját, immáron a harmadikat.

Mi már reggel felköszöntöttük őt, de az ő bulija majd hétvégén lesz.

Minden esetre imádták a lányok az egész programot. Hatalmas medence és egy jakuzzi várta mind a gyerekeket, mind a felnőtteket. A jakuzzit a kisebb gyerekek kisajátították gyerekmedencének. :) Nem volt a pezsgető gépezet bekapcsolva, így tényleg teljesen jó volt nekik. Időnként annyian voltak benne, hogy rendesen "fortyogott" a víz és úgy nézett ki, mintha épp leves forrna. :)

No, itt eltelt pár nap, mert bejegyzés közben tönkrement a gépem ismét és más dolgok is közbejöttek...

Szóval volt 2 előadás a gyerekeknek, amibe be is vonták őket. A gyerekek és felnőttek is hatalmasakat nevettek.

A sütögetős vacsi után jött a tortaosztás. Legalább 4-5 ünnepelt volt, ennek megfelelő mennyiségű tortával. :)

És hát a nap zárásánál sem fukarkodtak a vendéglátók: egy igen komoly tüzijáték zárta a partit.

Mikor meghívtak minket, nem nagyon akartam elmenni. Azt hittem, hogy velünk szóba se fog állni a sok, tőlünk lényegesen jobb anyagi helyzetben levő ember. De mindenki nagyon kedves és közvetlen volt. Bár a népszerűségünket lehet, hogy Newton támasztotta alá, mert hogy őt is vittük magunkkal. :)

Szofinak így egy jó kis szülinapi bulit "rittyentettünk". Mondtuk is a vendéglátóknak, hogy minden év augusztus 26-dikán rendezhetnék az ilyen jellegű bulijaikat a jövőben is. :)

Egy kép:
Származási hely: Zebegényi szülinapi buli


Egy pár kép ...

Én végig paparazzot alakítottam. :) Ennek eredménye több száz kép. Ezek itt láthatók, ha valaki nekifutna. :) (Még töltődik fel, kis türelmet.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése