2010. augusztus 30., hétfő

Folyamat

Tegnap, Gréti és Szofi az asztalnál ült, játszottak. Egyszer csak Szofi megkérdezte, hogy Nuc cica mikor jön haza.

Gréti sírva fakadt, én pedig nagyokat nyelve igyekeztem neki elmagyarázni, hogy Nuc végleg elment, sosem jön már haza.

Aztán ma volt Szofi első napja az oviban (de ez egy másik bejegyzés témája). Amikor összehaverkodott az óvónénikkel, akkor egy csendes pillanatban azt suttogta az egyiknek: Nuc már sosem jön haza.

És most láttam először, hogy bánat suhan át kicsi arcán a cica miatt.

Talán megértette. Talán.

1 megjegyzés:

  1. Igen, megfogja érteni, hogy nem jön már vissza és ez a jó!
    Az én szüleim elkövették azt a hibát gyerekkoromba, hogy azt mondták a kutya csak elveszett, elment valahová....sokáig vártam vissza:( Ő a második kiskutyám volt egy éven belül, gondolom ezért akartak megóvni a veszteségtől.Fenetudja!Rég volt!
    Sajnálom Nucot, és hiszem, hogy nem véletlenül bővült a családotok Nyűtonnal:)
    üdv.

    VálaszTörlés