2010. augusztus 5., csütörtök

Aludtunk!

Végre némi áttörés történt Szofi állapotában! A 12. éjjelt alvással töltöttük!

Az elmúlt 1-2 napban egyre kevesebbszer kellett WC-re mennie, de a kaki állaga még mindig szörnyű volt. Bár a vér lassan elmaradt, "szép" zöld színe lett...

Mivel egész végig azt kérdezgette, hogy mikor megyünk moziba megnézni a Csingiling legújabb részét, ezért tegnap útra keltünk. Végig kibírta kakilás nélkül! Ennek nagyon örültem. Már csak az este volt kérdéses. És csoda történt: éjjel aludtunk! Egyszer sem kellett felkelnie kakilni. Reggel pedig normál színű és a korábbinál sokkal sűrűbb cucc jött neki.

Úgy örültem!

Hogy egy kis üröm is legyen az örömben: most Krisz és Gréti a soros, bár nekik sokkal lazább lefolyásúnak tűnik. Ez azért vicces, mert az esetek 99%-ában én vittem Szofit WC-re, én töröltem a hátsóját, én pucoltam a WC-ket és minden egyebet.

Még egy kis üröm: Szofi reggelre úgy bepisilt, hogy a pelus kevésnek bizonyult. Az alátett gumis lepedő elcsúszott alóla és elázott az ágy. Krisz most bérelt egy kárpittisztítót, hogy ki tudjuk rendesen pucolni. :) De ez legyen a legnagyobb baj.

Remélem, már csak pár nap és minden visszaáll a normális kerékvágásba.

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tudtatok végre aludni és főként annak, hogy Szofi egyre jobban van! A többieknek jobbulást!!!Meglett a székletvizsgálat eredménye? - Bocsánat, ha valahol már írtad és elkerülte a figyelmem!
    Még egy kérdés: tetszett a Csingilinges film? Mi is tervezzük, hogy megnézzük a kicsikkel.

    Pusza,
    Eni

    VálaszTörlés
  2. Köszi :)

    Nem, még nincs eredmény.

    Csingiling Grétinek is és nekünk is bejött. Szofit csak az első fele kötötte le. De ő általában ilyen. :)

    Ha stílusos szeretnék lenni, akkor azt is írhatnám, hogy tündéri volt. :))))

    VálaszTörlés
  3. Szia Hella!
    Végre jó hírek!
    Csingiling nálunk is be van tervezve!
    Puszi,
    Szilvi

    VálaszTörlés
  4. Köszi, akkor bevállaljuk! :)

    Puszi,
    Eni

    VálaszTörlés