2010. július 21., szerda

Sátorozás a'la családunk

Pénteken úgy terveztük eredetileg, hogy Krisz szabira jön és lemegyünk a csajokhoz Jászszentandrásra. Mivel reménykedtem, hogy a gépem még pénteken használható és elhozható állapotba kerül, ezért mégse indultunk el reggel. Krisz bement dolgozni, én pedig itthon ütöttem el az időt.

Végül nem lett kész a gép és már nem is érdekelt. Megígértem a csajoknak, hogy megyünk, akkor ott a helyünk. Pláne, hogy napközben hívtam őket és kiderült, hogy mind a kettő beteg...

Mind a kettő összeszedett valami bacit. Szofi csak hányt, Grétin alul-felül távozott a tartalom. Éjszaka ki kellett hívni hozzá (a sátorhoz) az ügyeletet, nehogy kiszáradjon. Kapott egy szurit is, hogy legalább a hányás csillapodjon. Szerencsére reggelre jobban lett.

Mivel ez a hányásos-hasmenéses dolog simán beköszön felénk 1-1 melegvizes/gyógyvizes strandolás alkalmával, ezért a gyerekek már az elejétől minden nap kapnak 1-1 Normaflore-t és joghurtot a bélflóra karbantartása érdekében. Úgy látszik ez is kevés volt. De legalább gyorsan átment rajtuk.

Délután felvettem Kriszt a munkahelyén, majd legurultunk a lányokhoz. Úgy örültek nekünk! Mind a kettő szép barna lett és gyönyörűen kiszőkült egy-egy hajtincsük.

Külön fülkében akartam aludni, de Szofi nem tette lehetővé. Éjszaka elkezdett álmában utánam kiabálni. Hiába csitítottam, amíg be nem másztam melléjük, addig nem nyugodott. No, utána sem. Bejárta a matracot a tetejétől az aljáig. Össze-vissza rugdosott, nagyon nyugtalanul aludt. De legalább aludt. Csak nekem nem volt rá esélyem. :)

A következő éjszaka már csak velem volt hajlandó lefeküdni is, így rögtön köztük feküdtem le. Ezen az éjszakán legalább ő nyugisan aludt. Engem úgy összemartak a szúnyogok, hogy nem tudtam elaludni se hosszú órákon át. Aztán meg jött a vihar.

Reggelre mind a két lábamon dupla vádli volt. Szimmetrikusan. A csípések brutálisan feldagadtak mind a két lábamon és a bal felkaromon is. Délutánra a bokáim is eltűntek. Vasárnap óta az egyik lábam és a felkarom helyrejött, de a másik lábamon a bokámnál még mindig dagadt a lábam. De ott 6 csípés van 3 négyzetcentin ...

Utoljára pici koromban voltam ilyen érzékeny a szúnyogcsípésekre. Teljesen megvadultak ezek a dögök. És rengeteg van belőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése