2010. július 22., csütörtök

Pizzázás

Még kedden bejelentkeztek barátaink, hogy jönnének. Welcome. :) De készülni is illik kicsit akkor. Ráadásul felhívtam egy másik barátunkat is, hogy jöjjenek ők is, hisz úgy az igazi a buli.

Csabiék pizzát "rendeltek", hát akkor pizzát kell csinálni. Elrobogtam boltba, megvettem a hozzávalókat. Közben Krisz hívott, hogy feléjük szakad az eső. Mondtam, hogy nálunk nem. Ja ... amíg ki nem fizettem a kajákat ... :)) Onnantól ömlött az eső. Mire bepakoltam a kocsiba, addigra bőrig áztam. Sebaj, akkora hőség volt, hogy mire hazaértem (5 perc), szinte száraz voltam.

Ekkor nekiláttam kinyújtani a korábban bedagasztott tésztát, és reménykedtem, hogy eláll az eső és felszárad a terasz. Ez azért lett volna fontos tényező, mert Csabiék kislánya allergiás a cicáinkra. Nekem pedig nem volt időm takarítani. Máskor nagyon odafigyelek erre, de azt hittem, hogy jó idő lesz és kint lehetünk.

Robiék, a másik család, hamarabb ért hozzánk és megkérdezték, hogy mit segíthetnek. Mondtam, hogy porszívózni. Én csak viccből mondtam, de Robi, aki otthon hozzá se nyúl a porszívóhoz, előszedte és elkezdett porszívózni. Pontosítok, ez nem ment ilyen simán. Ahogy felemelte a porszívót, elszakadt a gégecsöve. Ezután előbb megszerelte, majd utána porszívózott ki. :)))

Mondtam, hogy máskor is jöhet. :))

Pont mikor végzett, akkor érkeztek meg Csabiék és nagy szemekkel nézték, hogy Robi nálunk porszívózik. Magukhoz is meghívták. :D Népszerűség titka...

Ezután Robi megjegyezte: ok, most már ő végzett, megdolgozott a pizzáért. De a többiektől mit fogok elvárni, hogy ehessenek?! :))))

Végül mindenkinek sikerült magát degeszre ennie. Utána következett a traccsparti. A gyerekek trambulinoztak és kint játszottak, mert közben felszáradt, mi meg dumáltunk. Eszméletlen, hogy egy-egy ártatlan témától hova szoktunk eljutni...

De a lényeg, hogy mindenki nagyon jól érezte magát, mindenki jóllakottan és fülig érő szájjal távozott. Legszívesebben minden napra szerveznék egy-egy ilyen dumapartit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése