2010. június 19., szombat

Piros cica

Szerdára virradóan, ha jól emlékszem a napra, Szofi 3 órát aludt összesen. 10-kor tudott elaludni és 2-kor már fent volt. Ilyenkor átcaplat hozzánk (párnával vagy anélkül) és befekszik közénk.

Ha elalszik, akkor nem küldöm vissza a szobájába, de ha nem hagy minket, akkor morgós leszek. Persze, nem szándékosan piszkál, hanem elkezdi a szokásos mutatványát és reménytelen ilyenkor mellette aludni. Most hiába próbáltam kizökkenteni, kérni, hogy aludjon, csak csinálta és csinálta. Végül ráripakodtam, hogy menjen vissza a szobájába, ahova nagy sértődötten visszavonult (párnástól).

Reggel ennek ellenére teljesen frissnek tűnt. Majd a fésülés közben megjegyezte, hogy egy piros cicát lát és a falra mutatott. Mondtam, hogy én nem látom, de azért kérdezgettem, hogy mit csinál a cica. Erre azt mondta, hogy dolgozik. Többet nem volt hajlandó mondani, csak hümmögött, ha kérdeztem. Fésülés végére el is feledtem az egészet, amikor odament a falhoz és közölte, hogy megfogta a cicát.... És úgy csinált, mint aki fogja. Azóta minden reggel piros cicázik. Ma is megfogta és meg is símogatta. Én ráhagyom. Nem tudok mást tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése