2010. június 13., vasárnap

Egy barátság vége

Hmmmmm, több mint egy hete nem tudtam írni. Kicsit húzós hét volt.

Még múlthét pénteken az oviban ballagás volt. Ugyan még nem Gréti ballagott, de az egész csoport részt vett rajta, ők énekeltek a ballagóknak.

Gréti legjobbnak mondott barátnője, Nati viszont elballagott. Az elmúlt hetekben már nem találkoztak, mert Nati nem ment oviba a törött karja miatt. Eleinte még sokat emlegette, aztán egyre kevesebbet.

Nati anyukája és Nati azzal biztatta, hogy suli után majd be fog járni az oviba és tovább tudnak barátkozni. Én viszont nem szeretem ámítani az embereket, a gyerekeimet sem. A fentieknek minimális valószínűsége van. Mikor a ballagás után hazafelé tartottunk, megjegyeztem neki, hogy szerintem ezzel véget ért a barátságuk, mert Nati nem fog beszaladgálni az oviba.

Nem tört le, mert megbeszéltük, hogy van még másik 3-4 barátnője is, akik még 1 évig a csoporttársai lesznek az oviban. Ezzel helyére is kerültek a dolgok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése