2010. június 13., vasárnap

Csajszi duma

A héten épp autóztunk hazafelé Grétivel, amikor megjegyezte: "Anya, én vagyok a jobb kéz ..." Ráhagytam. Sejtettem, hogy mit akar mondani, de biztos nem voltam benne. Következő nap, amikor vittem az oviba, az ovónéni megjegyezte, hogy Gréti milyen ügyes. Miután a nagyok elballagtak, Gréti segít nekik mindenben, ő a jobb kezük. No, így már több értelmet nyert a dolog. :)

Ez alkalommal nem csak a csajok dumájáról szól ez a bejegyzés, én is alkottam. Még ősszel, amikor ért az alma, átvittem a szomszédba pár vödör és lavór almát. Eleinte visszakaptam az edényeket, de aztán ott ragadtak az utolsó kör után. A vödörről el is feledkeztem, de a lavór időnként hiányzott.

Szóltam nekik, hogy ha már nem kell, akkor kérem szépen, hogy tudjam használni. Vissza is kaptam még aznap. Eddig semmi különös nincs a történetben. De nekem, hogy magyarázatot adjak, hogy miért kérem vissza, megjegyeztem, hogy azért kell, mert ezt szoktuk hányásnál használni, ha a gyereknek hirtelen oda kell tartani egy edényt.

Nem tudom, hogy nekik leesett-e, amit mondtam, minden esetre nekem csak később állt össze a dolog... És ahogy realizáltam, hogy épp azt ecseteltem nekik, hogy a hányásokhoz használt lavórban vittem nekik az almát, elkezdtem röhögni. Persze, ez csak órákkal később volt. :)

Lehet, hogy idén nem kérnek majd almát?! :))))

(Ki szoktam mosni és fertőtleníteni, de akkor is :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése