2010. május 10., hétfő

Hétvégi pörgés

Most hétvégén sem sikerült unatkoznunk, ráadásul némi izomlázat is begyűjtöttem.

Szombat reggel útnak indultunk. Először is ki szerettem volna cserélni egy gatyókát, amit Grétinek vettem a hét folyamán, de nagynak bizonyult. Ugyan letelt a 3 nap, de egy szó nélkül kicserélték a boltban. Komolyan, nagyon pozitív példát mutatott az eladólány.

Majd átlibbentünk az Auchanba, mert az újságjukban láttam egy trambulint igen kedvező áron. Már évek óta szerettem volna egy trambulint, de nagyon drága volt. Most viszont emészthető áron kínálták. Hát vettünk egyet. :)

Ezután a gyerekeket leadtuk anyuméknál, mert estére programunk volt. Épp hazafelé tartottunk, amikor felvetettem, hogy menjünk el egy kertészetbe. Ha másért nem is, de nézzünk körül.

Körülnéztünk, aztán nem csak körülnéztünk. :) Sikerült megvennünk az összes, szám szerint 11 db hamis ciprusukat, egy tuját egy cseréppel, 70 db leyland ciprust, némi trágyát és savanyú földet. Mivel hazavinni már nem tudtuk volna, ezért megkértük az egyik barátunkat, hogy segítsen ki egy platós autókázással. :) Így haza is került minden épségben. Csak nézelődni ne induljunk ... :D

A kertészetben egyébként mini "állatkert" is van. Több gyönyörű gyíkot is láttunk itt-ott elsuhanni, illetve az egyik gömbformára vágott dísznövény lombozatában egy madárcsalád lakott 3 csöppséggel. Édesek voltak, ahogy bámultak kifelé. :))

Otthon mindent lepakoltunk, majd elkezdtünk készülődni. Még valentin napra Krisz vett nekem 2 jegyet a Lord of The Dance előadásra. A legdrágább részbe akart jegyet venni, de az eladó lebeszélte róla, mondván, hogy onnan aztán semmit sem lehet látni. Igaza volt! Így nem a küzdőtéri helyekre vett jegyet, amik lentebb voltak, mint a színpad és 0 emelkedése volt a nézőtérnek, hanem pont a színpaddal szembe középre, az emelvényre vette a jegyeket. Szuper volt a hely!! Szerintem jobb helyre nem is vehetett volna.

Ugyan Micheal Flatley már nem lép fel, de ez nem vont le semmit az előadás értékéből. Szuper volt!!

Az előadást már 2-szer láttam. 1x Bécsben, 1x Budapesten. De mind a két alkalom 12 évvel ezelőtt volt. Hmmm, öregszem. :) Mind a két eset elég kalandos volt, de legalább van mit mesélni az utókornak. :) Ez az alkalom viszont pont olyan volt, amilyet elvárna az ember.

Láttunk pár celebet is, de már annyian vannak, hogy az lenne a csoda, ha egyel sem futnánk össze. :)

Ami "érdekes" volt. A bejáratnál átnézték mindenkinek a táskáját és nem engedték, hogy inni és ennivalót, valamint fényképezőt bevigyenek a népek. Az innivalót azért, mert a teli üveget fegyvernek lehet használni. Ok, fogadjuk el. Még a fényképezőt is megértem, hisz nekik ebből is pénz származhat (többen bevitték ennek ellenére). De az ételt nem értem. A jegy hátulján a tiltólistán is csak az innivaló és a képalkotásra alkalmas eszközök szerepeltek. Az ennivaló nem. Ennek ellenére nem engedték .... (A bent kapható italokat is csak papírpohárban adták oda.)

Otthon még kiteregettem, aztán beájultam az ágyba. A szombati napba csak ennyi fért.

Vasárnapra megbeszéltük egy baráti házaspárral, hogy jönnek segíteni ültetni. 9-re itt is voltak. Addigra már a trambulin is majdnem kész volt, így a kislányuk élvezkedhetett rajta. Na meg én is. :)

Aztán nekikezdtünk az ültetésnek. Fél kettő körül már majdnem kész voltunk. Akkor erőt gyűjtöttünk, megtömtük a hasunkat, aztán még fél 5-ig folytattuk a kert túrását. Az ültetés után még talajt egyengettünk, füvesítettünk, aztán közösen elhatároztuk, hogy mára ennyi elég volt.

Az időjárással mázlink volt. Amíg ültettünk sütött a nap. Evés alatt szakadt az eső, aztán elállt, majd ismét sütött. Így kell ezt csinálni. :)))

Mikor elmentek a barátaink, rendbehoztam a házat. Kisuvickoltam mindenhol, majd mostam, teregettem és vasaltam a beszáradt ruhákat. Végül felkúsztam az emeletre, beájultam az ágyba és ... a fáradtságtól nem tudtam még 1-2 órán át elaludni. :)

Imádom az ilyen hétvégéket. Jó is volt, hasznos is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése