2010. május 10., hétfő

Anyáknapja

Az oviban múlt hét pénteken ünnepelte Gréti csoportja az anyák napját. Mivel nincs túl sok hely, ezért minden csoport más napon ünnepelt.

Az anyósom nem tudott jönni, ezért anyummal kettesben mentünk.

Mázlink volt az időjárással. Az elmúlt napokban igen ramaty idő volt, de erre a napra szép napos idő lett. Ez azért is hasznos volt, mert nem lehetett rögtön bemenni, egy kicsit kint kellett várakozni, míg felkészültek az apró előadók. :) De az ablakon át láttuk, hogy milyen izgatottam készül mindenki.

Az ovónéniknek is láng vörös volt az arca, ők legalább úgy izgultak, mint a gyerekek. :)

Mivel Krisz is kíváncsi lett volna Gréti szereplésére, de épp Norvégiában volt egy szabványosítási megbeszélésen, ezért igyekeztem úgy helyezkedni, hogy fel tudjam neki venni végig az előadást.

Az egész csapat nagyon ügyes volt. Verseket, dalokat, mondókákat kombináltak. Ki egyedül, ki csoportosan adta elő a megtanultakat. Gréti persze mindig a sűrejében volt. Úgy libbent ki a nézők elé, mintha mindig is ezt csinálta volna. :) Imád szerepelni, imád a középpontban lenni. És végig tudta, hogy mikor hova kell nézni. Beszélt a közönséghez, de amikor nekem szólt a mondanivaló, akkor rám nézett.

Én meg hősiesen morzsolgattam a könnyeim. :) Ezek a pillanatok olyan meghatóak. Ilyenkor eltűnik minden rossz dolog és csak az adott pillanat szépsége számít.

Az előadás után egy virágot kapott minden anyuka és a gyerkőc által készített dekupázsolt táblácskát. Persze Grétié nagyon jól sikerült. :)

Fényképeket nem csináltam, mert végig a kamerát szorongattam. A kettő együtt kicsit sok lett volna. :) De remélem, hogy majd sikerül képkockákat kiemelni a felvételből.

Pár kép, ami született itt és itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése