2010. május 3., hétfő

Gréti szösszenet

Gréti rendesen ki tud akasztani. :) Így utólag mindig mosolygok rajta, de adott pillanatban csendben számolok magamban, hogy ne törjön ki torkomon a harci amazonok üvöltése.

Mégis mivel veri ki a biztosítékot? Amikor szánt szándékkal valamit rosszul mond. A legutóbbi eset a majális volt.

Lementünk a Duna partra sétálni. Ott volt egy kisebb zsibvásár, zene, kaja-pia és körhinták. A felvonulási autók kicsit hiányoztak, de sebaj ... :))))

Megkérdezte, hogy mi ez a buli itt lent. Krisz mondta neki, hogy majális. Mire Gréti: maális?

Krisz próbálta neki elmagyarázni, hogy nem maális, hanem maJális. Majd feladta, mert a végén már moálist mondott a kisasszony.

Gondoltam, futok egy kört én is. (Mindig belesétálok ebbe a zsákutcába. :) ) Próbálkoztam szótagolva: "ma-já-lis". No ez nem jött be. Ekkor a J betű gyakorlását helyeztem előtérbe. Mondd azt, hogy "jár". Erre ő mondja: jár. Hiba nélkül. Kértem, mondja azt, hogy "já". Mondta is, hogy "já". Kértem, hogy mondja utánam: ma-já-lis.

Na, mi lett az eredmény? MAÁLIS .... :)))))

Feladtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése