2010. május 10., hétfő

Érdekes

Hogy is kezdjek neki? Nagyon nagyképűen fog hangzani, de azért leírom. Bár biztos, hogy mások is tapasztaltak már ilyesmit, nem vagyok egyedi eset.

Egy példával kezdenék. Pár nappal ezelőtt írtam egy bejegyzést itt is és Facebookon is egy váci desszertszalonról. Mit látok ma az indexen. Ugyanezen cukrászda tulajdonosáról és édességeiről írnak.

Egy másik alkalommal, miközben a 2/A-n autóztunk, szóvátettem, hogy nagyon veszélyes, hogy egyes családok az út szélén elhelyezett keresztekkel, emlékművekkel gyászolják elvesztett családtagjaikat. Hisz egy-egy balesetnél ezzel tovább rontják a balesetet elszenvedő esélyeit, mivel gyakran már a leálló vagy "menekülő" sávon van a beton emlékmű. Pár nappal később cikk jelent meg ebben a témában is.

Felvetettem, hogy jó lenne a Nyugatiban és a többi pályaudvaron létrehozni take-away kávézót. Csinálják ... (Bár ez nem annyira cikk jellegű. :) )

Krisz nagyon jól szórakozik. Már keresi a környezetemben a lehallgató készülékeket és várja, hogy melyik gondolatmenetem jelenik meg a sajtóban legközelebb. Mert néhány naponta megismétlődik az eset.

Arra leszek kíváncsi, hogy mikor jelenik meg olyan autó, vagy cikk autós témában, hogy milyen nagyszerű ötlet lenne (nem maffiózóknak) a fényre sötétedő autóüveg. Hisz, ha szemüvegben létezik, mért ne lehetne autón is. (Akinek le van fóliázva az autóüvege, tudja, hogy este nagyon megnehezíti a kilátást.) Ha valaki megvalósítja, szóljon, küldök egy számlaszámot. :))))))))))

Krisz mai ötlete, menjek újságírónak. Szép és jó, de ehhez írni is tudni kellene. :)

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy létezik már ilyen autóüveg, de még nem hallottam róla. :)

    VálaszTörlés
  2. Erre én is gondoltam, szerintem marha jó ötlet, tudom milyen rossz sötétített hátsó ablakokkal tolatni korom sötétbe.
    Van nekem sötétedős szemüvegem, méreg ára volt
    Kocsit fel fóliázni ilyennel, szerintem egy használt kisautó árával is felér.
    üdv: Jovi 88

    VálaszTörlés
  3. A tömeggyártás talán olcsóbbá tenné. De a méregdrága megoldásra is mindig van vevő. :D

    VálaszTörlés