2010. május 31., hétfő

Állatkert és ovis gyereknap

A múlt hét igazán mozgalmas volt az Grétiéknél az oviban.

A hét közepén elmentek a Budapesti Állatkertbe. Én nagyon aggódtam, nehogy elvesszem, vagy baja legyen, mert hát mégiscsak más, ha ott vannak az oviban, vagy ha néhány nevelővel és szülővel karöltve elmennek egy nagyon forgalmas helyre.

Mivel manapság a mindennapos esők övében élünk, ezért esőkabátot is kellett magukkal vinniük egy hátizsákban. Ebbe a hátizsákba beletettem egy papírt, amire ráírtam Gréti teljes nevét, címét, Krisz, valamint az én nevem és telefonszámom. Ha elveszne, akkor is legyen mit mutogatnia, hogy kit kell hívni.

Persze, külön instrukciókkal is elláttam elveszés esetére. Menjen oda az első felnőtthöz, mondja meg, hogy elveszett és kérje, hogy hívja fel valamelyikünket. A másik lehetőségre azt mondtam, hogy keresse meg a főbejáratot és ott kérjen segítséget. De hát ugye ez bonyolultabb.

Az ovónénik sem bízták a véletlenre a dolgot. Minden gyerek egyenpólót kapott, hogy könnyebb legyen együtt terelgetni őket.

Csoportkép is készült róluk, de egyenlőre nem kaptuk meg a képet.

Lényeg, a lényég, egyben hazakerült minden gyerek és nagyon élvezték a kirándulást.

Csütörtökön az ovónénik valamire nagyon készültek, de nem mondták meg a felnőtteknek sem, hogy mire. Aztán eljött a péntek és az oviban akkor tartották a gyereknapot.

Minden gyerkőc kapott arcfestét, volt ugrálóvár és volt bábszínház. A gyerkőcök nagyon élvezték állítólag az egészet. Délután, miután Grétit elhoztam, folyton erről csacsogott. :)

Pár kép az állatkerti mulatságról, amit egy anyuka csinált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése