2010. április 7., szerda

Házunk táján

Végre eljött ez a momentum is és a házunk kívülről színt kapott! Már nagyon vártam, mert nagyon nem szerettem, hogy kívülről csak vakolva van.

Múlt héten végre elkészült a külső festés és a kerítés is színt kapott. A szomszédok rettegtek, amikor azt mondtam, hogy szürke lesz. Hiába bizonygattam, hogy egész világos színű lesz. Aztán amikor meglátták a végeredményt, megkönnyebbültek.

A lábazatból csak egy kis területet kentek fel, hogy nézzem meg, hogy tetszik. Nem tetszett, megkértem őket, hogy fessék vissza világosra. :)

Visszarakták a lámpákat is. Mivel a biztosítékot nem nyomták le és nem volt náluk feszültségmérő cerka, az uccsó lámpánál az egyik srácot megrázta az áram. Szerencsére nem lett baja, állítólag nagyon vonzódnak egymáshoz...

Mikor a párkányokat kenték, kérdeztek valamit, hát kinyitottam az ablakot. Az egyik macska kilógott. Na nem ezzel volt gondom, hanem, hogy végigment a frissen lekent párkányon (rendes párkány még nem lesz egy ideig). Majd besétált, lábán a nagy nemesvakolat golyóbissal... Végig a fényes kövön... :)

Hétvégén néhány leylandi ciprus is elültetésre került, remélem minél hamarabb, minél nagyobbra nőnek, hogy ne látszódjon az a rusnya hátsó szomszéd épület. A fák is meg lettek metszve. De még messze a vége. Még egy csomó földet kell hozni, kövezni kell, füvesíteni, bokrosítani, sziklamentes sziklakertesíteni, stb. stb....

Úgy örülök, hogy már ezek is kész vannak. Lassan, a többi is elkészül... csak győzzem kivárni. :)

Itt van pár kép a házikóról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése