2010. március 28., vasárnap

Angolozoo

Szombaton ismét Angolozoo volt az állatkertben. Mikor odaértünk, először is nem találtunk parkolót. Krisz a csajokkal körbe-körbe autózott 45 percet, mire talált helyet. Közben én sorban álltam a pénztárnál, ahol kígyózott a sor.

Végül én kerültem sorra. Mondom 2 gyerek és 2 felnőtt éves bérletet szeretnék. Hát, azt nem lehet ennél a pénztárnál, menjek át soron kívül a másik pénztárhoz. Voooooow...

Átmentem a másik pénztárhoz, de nem volt pofám előre beállni. Azok az emberek is ott álltak már egy jó ideje és lincshangulatot okoztam volna a 4 bérlet igénylésével, ha előre beállok. Sajnos nem 2 perces művelet még úgy sem, hogy minden papírt kitöltöttem. Beálltam hát a másik sok végére. Gondoltam, Krisz és a gyerekek még úgyse értek vissza, mindegy hol ácsingózok, időm van, a gyerekek se ordítanak. :)

Mielőtt sorra kerültem volna, elkezdett zúgolódni a tömeg, hogy mi tart ennyi ideig. Előttem is mindenki bérletet vett. :))) Hátrafordulva mondtam, hogy a bérlet kiállítása tart ennyi ideig. (Mondjuk a jegyárusítás sem pörgött túlzottan.) Előre jeleztem, hogy még el fog tartani egy ideig a dolog, mert én is bérletet fogok venni, de lehet SMS-ben jegyet venni. Ettől nem lettek boldogabbak (lehet, nem ismerik az SMS fogalmát. :)) ) Miután én végeztem, egy anyuka oldalágról odalibbent a sor elé, hogy 2 bérletet venne. Őt is a másik ablaktól küldték át azzal az instrukcióval, hogy soron kívül kérje. Nem vártam meg a végkifejletet, de erős lincshangulat alakult ki pillanatok alatt. :) Na, én ettől kíméltem meg magam.

Ééééés mire elkészültem, odaért a család is és mehettünk be.

Ja, volt egy kis bibi. Az angol 10-kor kezdődött, de nekünk így csak a végére sikerült odaérnünk. Persze alapból késésben voltunk, de a bérletvásárlási és parkolási procedúra tovább nehezítette a helyzetet.

Viszont Annamari blogját és annak kommentjeit olvasva tudtam, hogy rengetegen jelentkeztek, így két csoport lesz, azaz 11 után is lesz egy csoport. Azt simán, kényelmesen elértük. :)

Ismét nagyon jól éreztük magunkat. Szofi sajnos nagyon inaktív volt, csak nézte a többieket, de Grétit lelkesen részt vett minden feladatban, játékban.

A másik blogomon bővebben is írok majd a foglalkozásról.

Utána, még sétáltunk egy kicsit az állatkertben, majd elindultunk haza. Útközben a csajok elaludtak és amikor hazaértünk, hagytuk őket, had aludjanak a kocsiban. Beálltunk a garázsba, ami a házon belül van, így halljuk, ha felébrednek.

Miután kialudták magukat, újra útnak indultunk. Moziba mentünk. Krisz lefoglalt 4 helyet az Így neveld a sárkányodat című 3D filmre. Ugyan Szofi is mindig kap szemüveget, de ő nem szereti, így anélkül nézi. Szerencsére így is élvezhető. Gréti, pedig mint a nagyok, ül a szemcsóban és lelkesen nézi a filmeket.

Édesek, ahogy beleélik magukat. Ahogy kommentelik, ahogy lelkesednek, ahogy tapsikolnak, ha valami tetszik nekik. Szofi egy résznél felállt, széttárta a karjait és repült. Utánozta a sárkányt. :))

Eddig ebben a filmben éreztem legerősebben a 3D hatást. A történet, ahogy Krisz is megjegyezte utána, kicsit az Avatarra hajazott. :) Nekünk nagyon tetszett az egész. 3D hatásostól, történetestől.

Szofi a vége felé jelezte, hogy pisilnie kell. Kértem, hogy még egy kicsit tartsa vissza. Amint elindultak a nevek, megkérdezte, hogy ugye vége és mehetünk pisilni. Közölte, hogy már nagyon kell. Felkaptam, kirohantam vele a sorból, le a lépcsőn, kiszlalomoztam a folyosón, közben sűrűn elnézést kérve, máskor meg hangoztatva, hogy mindjárt bepisil a gyerek, vigyázzanak kicsit. Mindenki elugrott ezt hallván, volt aki még jelezte is, hogy merre van a WC. :))

Jó volt ez a nap is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése