2010. március 15., hétfő

Gyémánt

Krisz rokonai időnként úgy gondolják, hogy többletenergiára van szükségem és küldenek. Az első alkalommal a nővére még megkérdezte, hogy küldjön-e. Mondtam, persze, mi rossz származhat belőle. Származott... Ami rosszul sülhetett el, rosszul is sült. Semmi nem jött össze és az immunrendszerem is megfeküdt, belebetegedtem.

Most Krisz nagybátyja gondolta, hogy extra energiára van szükségem. Ő meg se kérdezett, csak küldte. Utóbb szólt. Még nem is tudtam, de elkezdtem veszettül csuklani, majd sorba csináltam a hülyeségeket. Ez este volt. Reggelre az immunrendszerem kezdett el tiltakozni. Tele lettem kiütéssel. A gyerekek születése óta így járok, ha a végét járja az immunrendszerem.

Ekkor udvariasan megkértem, hogy inkább ne küldjön több energiát, mert a végén elpatkolok. :)

Krisszel pont erről dumáltunk és megjegyeztem, hogy utána kéne néznem, hogy milyen kő védhetné meg, erősíthetné az immunrendszerem. Erre benyögte: a gyémánt. :))))) Nem is rossz ötlet. Rögtön jobban érezném magam. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése