2010. február 23., kedd

Rebus itt aludt

Ilyen se volt még, Rebus nálunk aludt a farsangi buli után. Nem csak Rebus, de eddig más se aludt itt. Ezt is el kellett kezdeni egyszer. :)

Rebus a buli vége felé egyszer csak kitalálta, hogy itt szeretne aludni. Gondoltam mé ne. Ha kettővel elbírunk, talán hárommal is menni fog.

Fürdés közben kipróbálhatták a megnyert buborékfúvókat, aztán mentek alukálni. Ja, hogy ez nem ilyen egyszerűen történt!? :)

A fürdés még ok volt, de az alvással már volt némi gond. Rebus és Gréti befeküdt Gréti ágyába. Abban ketten elférnek, de hárman nem. Mert hogy Szofi is velük szeretett volna aludni. Sebaj, kiszedtük az ágyakból a szivacsot és letettük egymás mellé a földre. Szép lett volna, ha ez így működik, de nem. Mind a két nagyobb csajszi kitalálta, hogy nem hajlandó Szofika mellett aludni, aki ettől teljesen elkámpicsorodott.

Kicsit rápirítottam a nagyobbakra, akik elszégyellték magukat. Szofinak pedig felajánlottam, hogy köztünk alhat kivételesen (mert mostanra megtanult a saját ágyában aludni!). Persze ettől megnyugodott. :)

Ezután a két nagyobbacska kitalálta, hogy nem hajlandó a földre tett szivacson aludni... Visszaágyaztam. Gréti és Rebus lefeküdt Gréti ágyában.

Ekkor azt hittem, hogy minden sínen van. De mégse. Pár perc múlva megjelent Rebus a földszinten, hogy Gréti leköpte és nem szeretne Gréti mellett aludni. Még jó, hogy Szofival már megbeszéltem, hogy nálunk alhat, így Rebus alhatott az ő ágyában. Persze még ezután se volt alvás, következett a pisilni kell és a szomjas vagyok felvonás. :)

Aztán végre lenyugodtak a kedélyek és mindenki elaludt.

Reggel persze a csajok előbb keltek mint mi. Amíg csak TV-t néztek, nem volt gond. Aztán Szofi is utánuk ment és megint kiközösítették a hangok alapján. Egyszer csak megjelent Gréti az ajtónkban árulkodni, hogy Rebus és Szofi buborékfúvózik a konyhában, holott előző nap mindenkivel megbeszéltem, hogy nem lehet a lakásban, max. a kádban, mert korcsolyapálya lesz a járólapból.

Lementem rendet tettem, megbeszéltem mindenkivel, hogy vannak dolgok, amiket nem lehet. Szegény Rebus ismét nagyon elszégyellte magát. Én éreztem magam rosszul, pedig szépen mondtam a mondandómat.

Reggeli és a lakás buli utáni kitakarítása után elmentünk a Duna partra sétálni, hattyút és kacsát etetni. De annyira túl voltak már etetve, hogy meg se moccantak a kaja látványától. :) Nem baj, legalább a csajszik megnézhették őket, levegőn voltak és én tudtam fényképezgetni. :)

Mivel az egész banda éhes volt, elmentünk Berkenyére a Szent Anna fogadó és étterembe. Itt még nem jártunk, mármint az étteremben, de csak jókat hallottunk róla. Így hát ki kellett próbálnunk.

Egy 2-3 személyre méretezett tálat rendeltünk ötünknek. Volt rajta őzhusi, finom puha rántott hal, óriási adag libamájjal töltött rántott hús és 2 nagy szelet rántott sajt. Mondjuk a sajtot pluszban kértük. Minden nagyon finom volt, de képtelenek voltunk akkora adagot megenni. Annyit hoztunk haza, hogy Krisznek még 2 napi ebédje meg volt belőle.

Persze az ebéd és úgy általában az egész nap civódással telt. Gréti nagyon undok volt Rebussal. Folyton haza akarta küldeni és nem hagyhatott semmit beszólás nélkül. Szegény Rebust nem győztem védeni, aki mindezt csendben tűrte. Bár szívesen rákontrázott, amikor Grétit leszidtam. :)

Ahogy leültünk az asztalhoz, Gréti felborított egy vázát. Ekkor kértük, hogy a váza épségének érdekében tegyék el. Eltették, de nem úsztuk meg az ebédet törés nélkül, bár ilyen még nem nagyon volt.

Az ebéd folyamán megint előkerült a téma, hogy ki hol üljön, azaz ki üljön Rebus mellett. Úgy tűnt, hogy Szofi végül kitúrja Grétit, és oda akarta adni neki a tányért, nem mintha nem lett volna mindegy, hogy ki melyik üres tányér előtt ül. Egy mozdulat kellett csupán és a tányér lefordult az asztalról. Én meg a szégyentől a székről. Gyorsan elkezdtem felszedni a tányérdarabokat és távol próbáltam tartani a csajokat.

Aztán szerencsére gyorsan hozták az ebédet és viszonylag nyugiban tudtunk enni.

Visszafelé amint beültünk a kocsiba, Szofika elaludt és aludt egészen addig, amíg Rebust haza nem vittük. Gréti végig piszkálta Rebust, hiába szóltunk rá, de Rebus egész jól elviselte. Otthon pedig azt mondta szüleinek, hogy legközelebb is szeretne jönni! :) Ez nagyon jól esett!

Estére a szombati buli után és a vasárnapi program után hulla fáradt voltam, este 8-kor beestem az ágyba. Persze ehhez az előtte levő 2 hét túlpörgetett munkatempója is hozzájárult.

Pár kép itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése