2010. február 23., kedd

Farsang itthon

Pár héttel ezelőtt kiagyaltam, hogy hívjuk meg a barátainkat és rendezzünk egy farsangi bulit. Sikerült gyorsan megszerveznem mindent, mindenki örömmel fogadta az ötletet.

A buli előtt napokig azon járt az agyam, hogy mivel tudunk lekötni egy csapatnyi gyereket, hogy ne szedjék szét a lakást. Volt mindenféle ötletem, melyek egy részét a Négy a lány blogból merítettem volna, bár a gyerekek kora erősen leszűkítette a lehetőségeket.

Származási hely: Farsang itthon


Gondoltam rá, hogy a kisebbek játszhatnának a nagy szivacs puzzle-vel, míg a nagyok fényképekből készült puzzle, rakhatnának ki. Olyan ötletem is volt, hogy kockatorony építő versenyt is csinálhatnánk, meg ugráló labda versenyt, készíthetnénk álarcot és elmesélhetnénk a gyerekeknek, hogy a farsang igazából a tél elűzésére szolgál és egy óriási ordítással elűzhetnék a telet és egy dallal csalogathatnák a tavaszt és persze lehetne lufikat fújkálni.

Végül is ebben a formában semmi sem valósult meg, de majdnem minden megvalósult. :)

A gyerekek az első 2-3 órában a kandalló körül rohangáltak megállás nélkül. Kár lett volna leállítani őket. Amikor kicsit lelassultak, akkor maguktól elkezdtek játszani a kirakott játékokkal. Nem kellett terelgetni őket, de szinte mindenki minden "feladatot" végig csinált. :)

Származási hely: Farsang itthon


Amikor volt egy csendesebb perc, akkor felköszöntöttük Gergőt és Zsófit, hisz nem rég ünnepelték szülinapjukat. Erre persze nem számítottak.

Amikor már mozdulni is alig bírtak a csemeték, akkor jött az álarckészítés. Minden kiscsaj szebbnél szebb álarcokat készített. (Igaz, ezek alapját Ildikóval előre elkészítettük.)

De ezzel még nem volt vége a napnak. Mikor már láttam, hogy lassan elalszik a banda, még egy kicsit felpezsdítettem a hangulatot. Tombolajegyeket osztottam. Minden gyereknek kettőt és persze mind nyert. :) A számhúzás után a szám tulajdonosa egy zsákból húzhatott ajándékot, majd ő húzhatta a következő számot. Nem voltak hú de nagy ajándékok: nagyon csajos hajcsat, buborékfúvó, matchbox, csokik és egyéb ilyen apróságok, de a gyerekek nagyon örültek neki.

Ezután szép lassan vége lett a bulinak, de ekkor már 9 körül járt az idő. 3-tól pedig bőven volt idejük a csiperkéknek és a nagyobbaknak is elfáradni.

Származási hely: Farsang itthon


Szerényen elmondhatom, hogy a kaják nagyon jók lettek. :))) Csináltam mini pizzákat, amiket egy tálkával szaggattam ki, sütöttem fánkot és voltak 3 falatos szendvicsek is. Hogy ne sima sonkás és szalámis legyen, hanem kicsit a hétköznapitól eltérő, ezért disznósajtot és házikolbászt tettem a szendvicsek egy részére. Ez nagyon bejött mindenkinek. :) Pedig Krisz csak parasztszendvicsnek keresztelte el. :)))

Képeket a kajákról csak a sütés előtti állapotban készítettem, aztán már nem volt rá idő, mert megérkeztek a vendégek és gyorsan elkezdték pusztítani a szépen kikészített kajákat. Egészségükre! :)

Jól sikerült ez a buli. Legközelebb húsvétkor tartunk egyet, ha minden igaz. Akkor ajcsikeresés lesz a központi téma. Remélem, azt már a kertben lehet tartani és szép idő lesz.

Pár kép a csapatról itt található.


Származási hely: Farsang itthon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése