2010. január 24., vasárnap

Szofi autósülése

Talán egy hete véletlen ráakadtam egy nagyon jónak tűnő autósülésre a neten, de nem egy webáruházban, hanem egy aukciós áruházban, a teszveszen.

Akkor regisztráltam és licitáltam az ülésre. Persze rámlicitáltak. De ekkor még csak ki akartam próbálni, hogy működik a rendszer. Aztán elhatároztam, hogy az utolsó percen belül teszek még egy licitet. Majdnem sikerült is ... De elfelejtettem bejelentkezni. :))

Így más vitte el az ülést.

Aztán ismét meghirdettek egy ugyanolyan ülést. Természetesen nem licitáltam, nem akartam feljebb nyomni az árat. :) Nem is értem, hogy az emberek napokkal korábban minek licitálgatnak, hacsak nem beépített emberek, akik feltornásszák az árat. Vártam ... egészen az utolsó percig.

Az outlookban beállítottam, hogy fél nappal a licit vége előtt szóljon, hogy figyelni tudjam az ár alakulását, érdemes-e vele foglalkozni. Elhatároztam, hogy egy adott összegnél többet nem adok ki rá.

Aztán az outlookban mindig beállítottam, hogy mennyi idő múlva szóljon, hogy nézzek rá az aktuális helyzetre.

Közben hazaért Krisz. Úúúúúgy izgultam, hogy mondtam neki, hogy csak később köszönök neki és enni is csak később kap, mert már csak 7 perc van hátra. Ekkor a pulzusom már az egekben járt. :)))

Teltek a percek. Szofi nem győzte hangoztatni, aki közben az ölemben ült, hogy az az ő ülése.... :) (Pedig nem is mondtam neki.) Még pár perccel a vége előtt megbizonyosodtam arról, hogy be vagyok jelentkezve. Aztán csak vártam. Pontosabban ekkor már vártunk, mert Krisz is odaült szurkolni. :) Folyamatosan frissítettem az oldalt, hogy hogyan alakul az idő és ár tényező.

Végül beléptünk az utolsó percbe. Ekkor hangosan elkezdtem visszaszámolni. Amikor már csak 20 másodperc lehetett hátra, megtettem a licitem. Ekkor már nem igen tudnak szerintem rám licitálni. Nem is tették. Én hoztam el az ülést a kitűzött ár alatt. :)

Pénteken mentünk el érte. Vadi új és 2 év garancia van rajta. Ezek alapján azt mondom, érdemes így liciten keresztül vásárolni. Persze előtte érdemes megnézni, hogy máshol mennyiért vehetné meg ugyanazt az ember. Én féláron tudtam az ülést így beszerezni a bolti árakhoz képest.

1 megjegyzés:

  1. Hú, én már szinte mindent az ebayen szerzek be! Töredék áron lehet mindenhez hozzájutni, új dolgokhoz is. Ha valamit nagyon meg akarok szerezni, akkor egy "orrvadász" programot használok, ami a licit vége előtt 5-3-1 (vagy akárhány) másodperccel teszi meg a licitet helyettem a kiszemelt tárgyra, így azt már valóban nem lehet kivédeni hagyományos módon.
    Időnként olcsóbban szerzek be dolgokat az USA-ból vagy Angliából (szállítással együtt!), mint innen.
    Licitversenybe én sem megyek bele, és teljesen igazad van, tisztában kell lenni az árú értékével, különben a hév könnyen elvihet valakit.

    VálaszTörlés