2010. január 21., csütörtök

Fehér fuga

Nem bírtam tovább nézni a lakásban levő fugákat... A tisztaságmániám nem engedte. Reggel, miután hazaértem az ovi-bölcsi körből, megmarkoltam a Cillit Lime&Rust nevű csodaszert, egy hosszú nyelű kefét, pár vizes vödröt és egy felmosót. Persze szigorúan porszívózás után. :)

Már rögtön az elején rájöttem, hogy túl sok vegyszer folyik el fölöslegesen, szabályozni kellene valahogy a kiáramló mennyiséget, miközben a fugákat locsolgattam. A vegyszeres flakonnak keskeny kis csőre van, de nem elég szűk a lyuk. 2 fogpiszkálóval áthidaltam a problémát. A két fogpiszkálót beletömtem a lyukba, úgy, hogy a fogpiszkálók kilógtak. A fogpiszkálóknak hála sokkal kevesebb vegyszer jött ki, pont annyi, amennyi kellett, illetve segített, hogy csak a fugába menjen a szer.

Származási hely: Fugatisztítás


Ezután végigkeféltem egy hosszú nyelű kefével. A végén felmostam. Ekkor jött a feketeleves... A vegyszert, nem egyszerű felmosni. Az egész felületen szétkenődik, minden ragadóssá és mattá válik tőle. A vizet persze folyamatosan cserélgetni kell, ezért is használtam több vödröt, hogy ne kelljen annyit rohangálni.

Aztán megjött az erősítés anyum személyében. Ő végezte a felmosást, én pedig rögtön utána mentem száraz rongyokkal és szárazra töröltem a talajt. Így el is tűnt minden ragacs és "maszat" a talajról.

Most pedig gyönyörű fehér mindenhol a fuga. Maradhatna így. :)))

Származási hely: Fugatisztítás


Ha valaki a fugatisztítás ezen módjára vetemedik, először próbálja ki egy eldugottabb helyen, hogy a járólap vagy csempe hogy reagál a vegyszerre. Előfordulhat, hogy a vegyszer megmarja a csempét, ami bemattul vagy egyéb baja lesz.

1 megjegyzés:

  1. Olyan boldognak érzem magam a házasságomban, miután OGODO doktor visszaküldte a férjemet, aki elvált velem 6 hónapig. Am GABRIELA név szerint. Még ha szájam is van a testemen, nem lesz elég, hogy köszönetet mondjak OGODO doktornak az életemben nyújtott segítségért. A férjem elválasztott velem a 6 hónapig és fájdalmaiban és fájdalmaiban volt vele. Szóval mindenhol kerestem segítséget, de semmi sem dolgozott ki, amíg nem találkoztam Doktor OGODO-val, akivel kapcsolatba léptem az interneten. Megmagyaráztam neki a helyzetemet, és megígérte, hogy a férjem 24-48 órán belül visszakerül hozzám, ameddig a szívem még mindig verte őt. Hittem benne, és varázslatot készített nekem, és a férjem pontosan akkor hívott, amikor OGODO doktor mondott. Ő könyörgött, és azt mondta, hogy szüksége van rám, és most újra boldogan élünk az elmúlt 9 hónapban. Mindenki ott, aki elolvassa a cikket, amely segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba vele ... E-mail. Dr. OGODO az ogodomikespells@gmail.com címen további információért
    Ha te vagy ott, átmensz ezen
    az alább felsorolt ​​problémák is tökéletesek
    (1) Szeretné, ha az ex?
    (2) mindig rossz álmod van?
    (3) Szeretne támogatni az irodádban?
    (4) Szeretné, hogy a nők / férfiak után futhassanak?
    (5) Kérek egy gyereket?
    (6) Szeretné, hogy gazdag legyen?
    (7) Szeretné kötni a férjét / feleségét?
    örökké a tiéd?
    (8) Szüksége van pénzügyi támogatásra?
    (9) Megcsaltak és akartok
    visszaszerezze az elveszett pénzt?
    Ha szüksége van vagy szeretne bármilyen információt a szerelemről vagy
    a pénz varázslatai megoldhatják ezt a problémát
    ma a Spell Of Solution Temple-ben ...
    Hogyan lehet boldogabb házasságot várni arra, hogy a házastársod megváltozzon

    VálaszTörlés