2010. január 28., csütörtök

Állok és kínomban röhögök

Tegnap kalácsot sütöttem. Hát, annak is kétszer futottam neki. :)

Direkt úgy időzítettem a sütést, hogy mire anyum hazamegy, tudjon apumnak vinni. Nem vitt. Nem lett kész.


A vajat a mikroban szoktam megolvasztani. Ott felejtettem. Már ment egy ideje a kelesztés, dagasztás, amikor valami mást akartam melegíteni és nééééééé, mi van a mikroban: a vaj ...

Vaj beleönt, program újra indít. :) Végül is kész lett, csak jóval később.

Ma kenyeret sütöttem. Gondoltam a sikerkenyeremen módosítok és teljeskiőrlésű rozslisztet is teszek a BL80-as liszthez. Izgultam, hogy megkel-e rendesen, esetleg beesik a teteje. Egyik se ...

Kész lett. De ezt nem nevezném kenyérnek. :) Elfeledtem beletenni a keverőlapátokat, így csak a vizet párologtatta el lényegében és az alul levő lisztet kicsit megbarnította.

Tiszta tálentum vagyok. :)))))))))) Jobb kezemmel bal vállamat paskolhatom. :))))

Erről asszem nem érdemes képet feltenni.

Na mindegy, újra nekifutok, ha lehűlt a gép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése