2009. december 7., hétfő

Mikulás

Vasárnap fizikai valójában is megérkezett hozzánk a Mikulás. A szomszédaink szervezték meg. Előtte elmentünk bevásárolni, majd rohanhattunk haza, mert a Mikulás szoros időbeosztása miatt pontban 5.20-ra haza kellett érnünk. :)

Ahogy a gyerekek meglátták a Mikit, teljesen elvarázsolódtak. Főként Szofi! Csillogó szemmel fogadta a Mikulást. Miután beinvitáltuk a fagyoskodó Mikit, Gréti elénekelt neki 1-2 dalt, melyet Szofi lelkes kántálással kísért. :))

Aztán megkapták az ajándékokat, csináltam pár képet róluk és a Mikulás el is sietett.

Gréti a végén megjegyezte: "Anya, a Mikulásnak a homlokán is kinőtt a szakálla ..." :)



Mikor ma reggel mentünk az oviba, bölcsibe, útközben láttunk egy Mikulásnak beöltözött srácot, akit egy fura járgányon húzott egy haverja. Szofi rögtön elkezdte lelkesen kiabálni, hogy kukulás, kukulááááááás, de Gréti csak legyintett és fennhéjázva közölte: "Az nem is az igazi Mikulás, csak beöltözött egy bácsi."

Ahogy odaértünk az oviba, egy kislány elkezdte Grétit heccelni, hogy bibibiiiiiiii, ő volt valami sportnapon a hétvégén és Gréti nem volt. Erre Gréti elkámpicsorodott.

Na ne máááááá, más ne bántsa már a lányom, én is rázendítettem: bibibiiii, nálunk járt hétvégén a Mikulás. Erre a kislány közölte, hogy náluk is. Mire közöltem, hogy nálunk találkozni is lehetett vele, nem csak az ajándékokat pottyantotta le. Erre a kislány elhallgatott, ehhez már nem tudott mit fűzni. De Gréti legalább elvigyorogta magát és örömmel ment átöltözni.

Hogy gyerekes vagyok? Nem baj, de Gréti nem bőgte el magát! :)

Délután viszont Gréti kiverte a biztosítékom. Miután hazaértünk megkérdezte, hogy mikor jön a játékokat hozó Mikulás? Erre inkább nem mondtam semmit .... Azért toronyórát lánccal nem fogok neki adni.

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése