2009. december 5., szombat

Felköltöztünk

Tegnap elmentem az IKEÁba és megvettem a mi ágyunkat is. Mivel egyedül mentem, segítséget kellett kérnem, de megoldották, még a kocsiba is betették a csomagokat.

A pénztárnál kicsit meg volt kavarodva az agyam, mert nem néztem meg a kiírásokat. Először egy olyan sorba sikerült állnom, ahol csak a szatyros vásárlók fizethetnek. Aztán meg egy olyan sorba, ahol csak kártyával lehet fizetni. Persze mindig az utolsó pillanatban vettem észre, hogy valami nem stimmel. :))))

Mire hazaértem, Csabi majdnem ott volt. Segített kipakolni, pontosabban ő kipakolta a kocsit, felcuccolt mindent az emeletre és még össze is rakta az ágyat. :) Jó, ha az embernek vannak barátai.

Ma reggel a gyerekek Mikulásra megkapták a szobáikat. Eddig fel se mehettek, mert fent a Mikulás dolgozott. :)

Hihetetlen, hogy mennyire hisznek a Mikulásban.

Gréti belépett a szobába, majd megállt. Nézte egy darabig, majd az ágyra vetette magát. Utána pedig elkezdett "pörögni". Mindent megnézett és pakolt.

Szofi átvette Gréti lelkesedését és átszaladt a saját szobájába honfoglalni a saját ágyát.

Szofit gyorsan megtanítottam, hogy csak fenéken szabad lejönnie a lépcsőn, nem hiányzik, hogy leessen.

Grétinek is elmondtuk a lépcsőhasználati szabályokat. Mert, ha ő butaságot csinál, akkor azt a húga is utánozza. Nem hiányzik, hogy bármelyiknek bármi baja legyen.

Ma már fent fogunk aludni. Ez az esemény is bekövetkezett.

Még a fürdő nincs teljesen kész fent és Szofi radiátora sincs még felszerelve, de igazából nem is hiányzik. Úgy, hogy nem fűtünk fent, úgy van a szobákban 18 fok. Az alváshoz teljesen ideális.

Pár kép a felső szintről:



Boldog Mikit mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése