2009. november 23., hétfő

Juharszirup kúra 1.

Hát elkezdtem. De elkezdeni sem volt eccerű. Nem bírtam kibontani a szirupos üveget! Próbáltam csavarni puszta kézzel, próbáltam konyharuhával, de sehogy se ment. Végül átütöttem késsel a kupakját. Nehogy már kitoljon velem. :)

Bekevertem a cuccot. Amíg nem tettem bele a cayenne borsot, akár tűrhetőnek is lehetett mondani az ízét. De így ... Azt hittem, hogy a tisztítókúra felül fog megkezdődni, miközben keblemre ölelem a toalettet. Végül hősiesen nyeldestem és igyekeztem legyűrni a tisztulás utáni vágyat. :)

Nem csoda, hogy nem bírtam kinyitni, a kupak megsajnált és nem akarta, hogy szenvedjek. :) Nem baj, még nem adom fel. 10 nap? Ááááááá semmiség. Akár féllábon guggolva is kibírok 10 napot ezen a löttyön. Vagy nem ..... :)

Szép napot

1 megjegyzés:

  1. Az erő legyen veled! :)
    Minden mellékhatás, rosszulét...stb -ről tudni szeretnék. :)

    Szorítok :) SIKERÜLNI FOG!! :)

    VálaszTörlés