2009. szeptember 18., péntek

Egy pörgős nap

A tegnapi nap sem volt egyszerű. Reggel már fél 6-kor kimásztam az ágyból hatalmas táskákat cipelve szemeim alatt, hogy mindennel időben elkészüljek.

Egy gyors zuhany és a gyerekek felpakolása után gyorsan szétszórtam őket. Gréti ment oviba, Szofi anyumhoz. Én elrobogtam a piacra és a boltba, mivel az esti vendégváráshoz kellett vennem 1-2 dolgot.

Mikor elkezdtem volna főzni, rájöttem, hogy nincs hagyma itthon. Átszaladtam a szomszédba, és kértem pár darabot. Ha már ott voltam, a kezembe nyomták a régi notebookomat, hogy ha lesz időm, akkor szedjem le a régi doksijaimat róla. Kontakthibás volt a monitor és mivel túl sok időt mondtak szervizelés címszóval és túl magas árat a szakszervízben, ráadásul nekem már kicsit lassú is volt, ezért vettünk egy másikat még tavaly. Az pedig csak porosodott a szekrényben, hát elajándékoztam. Ugyan nem szakszervizben, de megcsináltatták és most teljesen jól műxik. Örülök neki, hogy hasznát tudják venni.

De ha már itt volt, akkor főzés közben gyorsan lepakoltam a doksijaimat róla, de ezzel egy csomó időt vesztettem. Gyorsan kitakarítottam, majd elrohantam Grétiért. Grétivel Pest felé vettük az irányt. Előbb vettünk egy tortát, majd elmentünk Mariáért. Közben szakadt az eső és természetesen az egész város beállt.

El kellett volna mennem még egy helyre, de inkább hazafelé vettük az irányt, mert Grétinek úszásra kellett mennie. És azt nem hagyhatjuk ki! Imád úszni járni. Minden úszás után megkérdezi, hogy mennyit kell aludnia a következő alkalomig. Végre szeret valamit csinálni! Ennek nagyon örülök!

4 előtt 3 perccel estünk be az uszodába. Mariának is nagyon tetszett a hely. Mindenki barátságos és segítőkész. Úszás után felszedtük Szofit és mentünk haza.

Nekem nagyon fura volt, hogy Maria teljesen el volt ájulva attól, hogy nálunk mindenhol járólap van. Náluk állítólag ez nagyon drága mulatság és inkább szőnyeg van mindenhol. Utálom a szőnyeget! Javasoltam, importáljanak Kínából vagy Spanyolországból lapokat. :)

Vacsi után felköszöntöttük Gene-t. Hamár nem ünnepelheti otthon a családja körében a szülinapját, legalább a torta látványa csempésszen be a lelkébe egy kis szülinapi hangulatot.

Vacsi után beszélgettünk még egy nagyot és volt egy pillanat, amikor köpni-nyelni nem bírtam egy pillanatig. A cigányokról beszélgettünk nagy általánosságban. De a külföldiek sokaságának semmit nem mond a cigány szó (gipsy). Nem tudnak róluk semmit. Maria megkérdezte, hogy hogy néznek ki a cigányok, mire Gene, a férje, megszólalt: Mint Te.

Maria rögtön elkezdett nevetni, de én és Krisz kicsit zavarba jöttünk. Hát igen, sötét bőrével és fekete hajával van némi hasonlóság. :) Maria Peruból származik, így a cigányokhoz semmi köze, de egészséges humorérzéke van. :)

Mindent összevetve nagyon jó nap volt, csak ne kellett volna végig rohannom.

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése