2009. augusztus 10., hétfő

Szalonnasütés, Tihany, lakhatási, MBT

Szombaton Titáék László napot ünnepeltek és minket is meghívtak a családi szalonnasütésre. Most is jól éreztük magunkat. Szofi jót játszott ma is, aztán ki se lehetett robbantani az ölemből.

Vasárnap ünnepeltük 6. házassági évfordulónkat. Krisz reggel elrobogott ajándékot venni, de még minden zárva volt. A második körnél már sikerrel járt. Egy gyönyörű orchideát kaptam tőle. Majd felvetette, hogy menjünk el valahova. Útrakeltünk és Tihanyig meg se álltunk. Nem vagyok egy Balaton rajongó, de jól sikerült a kirándulás. A GPS a déli part felé vitt, majd komppal kellett átkelnünk. Szofi legalább kipróbálhatta a kompozást is. Végig kiabálta az utat és csodálta a vitorlásokat (vmi vitorlásverseny volt és ellepték a tavat).

Tihanyban sétáltunk egy nagyot és ebédeltünk egyet, mert kissé éhesek voltunk már.

Mikor odaértünk Tihanyba, rá kellett jönnünk, hogy ott hideg van. Az egy szál póló és rövidgatya kevésnek bizonyult. Szofi viszont tett róla, hogy ne fázzak... Végig cipeltette a fenekét dombon föl, majd le...

A túrázás után hazaindultunk. Mivel az M0-n mentünk végig, ezért Ferihegy magasságában is elmentünk. Kicsit túlmentünk rajta, amikor rájöttem, hogy én repcsiket szeretnék nézni. :) Visszafordultunk és elmentünk a Ferihegy 2-re. Megnéztem, ahogy 1-2 gép szépen leereszkedik. Gyönyörű látvány! Ahogy azok a hatalmas gépek kecsesen szelik a levegőt, majd lágyan, puhán ereszkedni kezdenek és közelítik a talajt. Szofi is hasonlóan imádja őket, mint én. Együtt rajongtunk értük. :)

A szép nap után az este szörnyű volt. Szofi oda is, vissza is szinte végig aludt. Éjjel 1-ig viszont szabotálta az alvást és üvöltött... Nesze neked "nászéjszaka" ... :)

A hétfő elég pörgősre sikeredett. Délelőtt elmentünk az 5. szurira, majd benéztünk egy MBT boltba. Már évek óta nézegetem ezeket a cipőket, de az áruk igen riasztó. Sokakat a külsejük is riaszt. :) Nem állítom, hogy tetszenek, de mindig ki szerettem volna próbálni, hogy tényleg segít-e az izületi problémákon, a rossz testtartáson és a viszereken. Most végre fel is próbáltam egyet. Nem akartuk megvenni, de végre fel szerettem volna próbálni legalább. Közben Krisz felvetette, hogy próbáljuk kifizetni az egészségpénztári kártyánkkal, hátha van rajta elég pénz. Ha nincs, akkor nem vesszük meg, ha van, akkor megvesszük. És volt. :) Így a mai napon egy MBT cipő tulajdonosa lettem. Még jó, hogy kifutó modell és csak a kisebb szívinfarktust okozó ára volt ...

Unszolásomra Krisz is felpróbált egyet, pedig folyton undorát fejezte ki. És megtetszett neki. :) Hát, most arra gyűjthetünk az egészségpénztári kártyán (ez leginkább csak egyes gyógyszerek és vitaminok és néhány egészségmegőrzést segítő eszköz megvásárlására jó). :)

Hazarobogtunk és kisütöttük a 2 napja begyúrt lángost. Benyomtuk és rohantunk tovább. Pénteken kiderült, hogy megvan a jogerős használatbavételi engedély a házhoz!! Eddig is eljutottunk. :) Most már csak a földhivatali cécó következik.

Délután körberobogtuk Pestet és Budát, elintéztünk pár dolgot és nem sokkal ezelőtt sikerült is hazaérnünk.

Ha minden igaz, holnap elmegyünk Gréti után Jászszentandrásra 2-3 napot sátorozni.

Szép napot,
Hella

1. Jó sátorozást! Igazán pörgös pár napotok volt, meérdemlitek a pihenést, már ha pihenés lesz :-)

2. Boldog házassági évfordulót nektek! Tényleg csúcs napjaitok vannak -nem unatkoztok, az tisztán látszik! :)