2009. július 8., szerda

Kedd se jobb

Éjjel nagyon rosszat álmodtam, de ezt hagyjuk. Viszont hajnalban ébredtem és vissza se tudtam aludni. Pár percre rá Szofi és Gréti is felébredt, nehogy kicsit csöndben lehessek magamnak.

Aztán lehajoltam valamiért és azóta inkább nem hajlok le… J Nem csípődött be sztem semmi, de az izmoknak nem tetszett. Milyen izmoknak? Hát amik nem is látszódnak. J

Ma eszembe jutott, hogy pénteken kell mennem a következő Gynevac szurira, amit a petefészek és társai gyulladásra kapok. Előre borzadok tőle, mert utálom a szurkálást és mert napokig fájt utána a hátsóm. :S

Fülészetre csütörtökön kell kontrollra mennem, mert még mindig süket vagyok.

Ugye már nem jön semmi?! Az orvosi ló hozzám képest egészséges …

Miközben itt pötyögök a gyerekek TV-t néznek. Szofi mást is csinált. Megszerzett egy tollat és kidekorálta a bőr krémszínű ülőgarnitúrát … Mázli, hogy a CIF súrolókrém lehozta …

Mire visszaültem a géphez, megint megjelent az az üzenet, hogy elvesztette a kapcsolatot a monitorvezérlővel … Nem akarok Győrbe utazni! Csak ott szervizelhetik a gépet ……

És még csak most kezdődött a nap!!

Szép napot

1 megjegyzés:

  1. Hali! A ciffel vigyázz, mert másodjára már a szép vajszínt is lehozza! Én így jártam. Keresztfiam alkotott! ;) E!

    VálaszTörlés