2009. július 8., szerda

Hétfői zűrzavar

Hétfő reggel leültem dolgozni. Már egy ideje gond van a gépemmel, időnként egyik pillanatról a másikra hibernálja magát… vagy kikapcsol vagy újraindítja magát. A legújabb hibajelenség az volt a fentiek mellett, hogy kiírta, hogy a monitorvezérlővel elvesztette a kapcsolatot. Ilyenkor a képernyő kimerevedett, aztán vagy újra életre kelt, vagy következett az önhibernálás.

A hétfői napon 2 percenként állította le magát! Áááááááááááááááááááááááááá, ettől leverődik a biztosíték nálam.

Külső vinyó elő, próbáltam mentést csinálni. Persze gépecske azt írta ki, hogy disk is full. Had ne mondjam, hogy mi(m) volt tele. J Ok, akkor törlök a külső vinyóról … Ja… Törlés elindul. Szép lassan, komótoson. Nem kell azzal kapkodni, hiszen a gép amúgy is 2 percenként hibernál … De egy gép nehogymá kifogjon rajtam. Külső vinyó felkap, szomszédba át. A szomszédban van PC, azon pikk-pakk megtörtént a törlés. Büszkén jöttem haza a részben lepucolt vinyóval. Notebookkal összedug, de még mindig nem szereti. Szerinte nem is töröltem …

Vinyóval és notival a hónom alatt ismét mentem szomszédolni. J Megkérdezték, hogy nem szeretnék-e esetleg odaköltözni is. J További törlés, rendszerezés a PC-n keresztül és lőn megvilágosodás … A gépem számára … Gyorsan elkezdtem átmásolni mindent, mielőtt komolyabb baj lenne. Egyedül a levelezést hanyagoltam, de ott túl sok dolog lenne. Mindegy…

Letöltöttem a szerviz által javasolt BIOS és VGA frissítő drivert. Megy a gép leállás nélkül!

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése