2009. május 3., vasárnap

"Pihentető hétvége"

Dolgosan telt a hosszú hétvége. Pénteken május 1. lévén munkaszüneti nap volt. Mi nem szüneteltünk. Kimentünk a házhoz és szedtük a leendő hátsó kertrészből a sittet. Egyenlőre azt a részét próbáljuk helyre hozni, mivel a többi helyen még dolgoznak a szakik.

Múlt hétvégén gyomirtóztunk. Pénteken kiszedtünk a gazt. Eleinte kézzel tépdestük, de aztán, amikor már alig bírtam fogni, akkor kapával folytattuk a terület megpucolását.

A szomszédban ballagási buli volt egész nagy társasággal. Bográcsoztak. Húúúúú, azok az illatok, amik átjöttek ... :)

Krisz talált egy nagy gyökeret. Először próbálta körbe ásni, majd húzta. A szomszédban bulizók elkezdtek neki szurkolni, bíztatták, hogy tartson ki. Az egyikük megszólalt: "Kis kínai engedd el a másik végét." Majd ezen a szálon folytatták a poénokat. Kidőltünk a röhögéstől. Krisznek az össz ereje elfogyott, úgy nevetett. De a végén mégiscsak sikerült kikapnia a gyökeret. :))))

Régen hátul volt egy házikó, amit lebontattunk. Ugyan egész szépen megpucolta azt a területet a gép, de még így is jócskán maradt sitt. Szombaton sittet cipeltünk. Reggeltől délután 6-ig sittet lapátoltam. Krisz cipelte a konténerhez. Apum elkezdett ásni. Az apósom is a sittet hordta el.

Ugyan kértünk kölcsön egy kapálógépet, de sajnos nem tudtuk használni. Nagyon rég nem esett az eső és a föld nagyon kemény. Csak a tetejét tudta vakargatni.

Krisz, apum és apósom 6 körül hazamentek, de addigra én elkezdtem ásni. Mondtam, hogy én még maradnék, folytatom az ásást. Negyed 9-ig ástam. Akkor már kezdett sötét lenni, hát abbahagytam. De olyan büszke voltam magamra, egész nagy darabot sikerült felásnom.

Ma megint kimentünk hárman. Délelőtt anyum csatlakozott apumhoz és hozzám, délután Krisz váltotta fel anyumat. Este hatig ástunk megállás nélkül. Na jó, ebédeltünk egyet közben. :)

Még messze van a vége, de egy szép nagy darabot meg tudtunk munkálni. Nagyon örülök neki! Az izületeim kevéssé örülnek, az ujjaim alig mozognak. De a billentyűzetet még tudom püfölni. :)

Annyira jó fej szomszédaink lesznek. Egy idős néni lakik az egyik oldalunkon. Ő adta kölcsön a talicskákat. Másik oldalon egy fiatal pár lakik 2 kisfiúval. Ők Tittáék. Ők a lapátokat adták kölcsön. Ők is nagyon jó fejek. Ha dolgom van a háznál és nincs aki Szofira vigyázzon, akkor ő simán be szokta vállalni. És minden alkalommal, amikor már az energiám végére érek, hoz egy kis sütit. :)

A szemközti szomszédban egy idősebb pár lakik, Évi és János. Ők is naggggyon jó fejek. Ők is mindig gondolnak ránk. Hol sütire, hol más hamira invitálnak meg. Ha bármire szükségünk van azonnal próbálnak segíteni. Ők is szoktak a csibékre vigyázni.

Már csak 13 nap és költözünk. :)

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése