2011. január 2., vasárnap

Szofi

Ahogy már említettem, a két ünnep között voltak vendégeink. Többek között Krisz nagybátyáék látogattak meg minket. Fura egy fazon, érdekes bogarai vannak. Mivel nem beszélünk túl gyakran, így nincs bajunk egymással. :D

Szofi életében eddig talán egyszer láthatta, amikor még egész pici volt. Ő alapvetően előbb gyanakvóan végigméri az embereket, csendben figyeli őket, majd ha foglalkozásra méltónak találja őket, akkor kegyeskedik hozzájuk szólni.

Krisz nagybátya és annak barátnője esetén ez nem így volt. Pillanatok alatt elfogadta őket! Fura, de ez van. :) Végül is nem rossz emberek, csak másabb a gondolkodásuk, mint a mienk.

-------

Szofi mostanában rendszeresen a csillagokkal küzd. Állítja, hogy azok bántják őt. Azt hittem, hogy a szobája falára felragasztott falmatrica csillagokkal van baja, de amikor le akartam szedni, akkor rám szólt, hogy ne szedjem le, nem azok a csillagok bántják.

Szilveszter éjjel Szofi és Gréti olyan 2 körül fekhetett le. Mind a kettő gyorsan elaludt és Szofi reggel 9-ig aludt. Csak akkor jött át, befeküdt közénk és csendben feküdt, míg délben fel nem ébredtünk. Amikor Krisszel ment le a lépcsőn megszólalt:
- Ma éjjel csak 2 csillag jött el, a harmadik nem, aki bántani szokta, így tudtam aludni és nem féltem.

Hm, ezzel az infóval kezdjek valamit ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése